کد خبر : 1771534 | 09 مرداد 1400 ساعت 15:56 | 52.8K بازدید | 8 دیدگاه

کمالوند: بعد از 10 سال به خانه اولم برگشتم

سرمربی جدید تیم تراکتور با انتشار یک پست در اینستاگرام، با هواداران این تیم صحبت کرد.

کمالوند: بعد از 10 سال به خانه اولم برگشتم

به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند بعد از حضوری کوتاه در کنار فرهاد مجیدی در استقلال، هدایت سایپا را بر عهده گرفت تا این تیم را برای بقا در لیگ برتر کمک کند. این همکاری اما تا پایان فصل ادامه نیافت و فراز خیلی زود عطای کار در سایپا را به لقایش بخشید. طی هفته های گذشته و در کوران هفته های پایانی لیگ برتر، زمزمه هایی در مورد تغییر سرمربی تراکتور به گوش می رسید که رفته رفته به واقعیت تبدیل شدند و از فراز کمالوند به عنوان جدی ترین گزینه هدایت تراکتور یاد شد. سرمربی که تراکتور با او لیگ برتری شد و هواداران خاطره خوبی از او دارند. کمالوند امروز رسما به عنوان سرمربی تراکتور انتخاب شد و ساعتی پس از این انتخاب در پستی بلند بالا با هواداران تراکتور صبحت کرد:

 

کم و بیش، ده سال گذشت از روزگاری که با خوشی شما، خوش تر از همه بودم انگار، شاخ و‌ برگ خوشی های ما، در هم تنیده است.
آن سالها در همان بدو ورود به لیگ برتر با تعدادى جوان گمنام والبته غیرتمند تنها یک امتیاز براى کسب سهمیه آسیا کم آوردیم ، در حالی که شما پرشورها کارى کردید که بعد از صعود به جاى تثبیت در لیگ برتر به آسیا نگاه کنیم اما پس از آن استادیومى که در روزهاى یخ زده تبریز هم ساعت ها قبل از بازی مملو از شما بود ، روز به روز خلوت تر شد.
شاید خیلی ها علت را نمی دانستند اما من که حالا دیگر وصله تن شما شده بودم به خوبى می دانستم که شما چه می خواهید و حالا براى تحقق همان خواسته ها باز گشته ام؛ اگر خدا عمرى دهد با کمک شما “اقتدار “ را به تیم محبوبم برمی گردانم و دوباره پیراهن مقدس این تیم را تن کسانى می کنم که ذره ذره وجودشان عشق ، غیرت و تعصب نسبت به تراکتور محبوب همه " ترکها" باشد. شما بهتر از همه می دانید که هیچ زمانی خلف وعده نکرده ام...در این سال ها، سه بار، تا شهر دلبستگی هایم پرواز کردم و در آستانه پذیرفتن هدایت تیم محبوبم بودم اما چون چمدان عزت جا مانده بود، برگشتم .

 

بعد از ده سال، برگشته ام به خانه اولم تا دوباره رقص خنده را روی سکوها نقاشی کنیم. البته فقط تنم را برده بودم. ترجیحم این بود تا دلم پیش شما امانت باشد تا امروز که بنا است دوباره غوغا کنیم.
امروز هم، دلم خوش است به لطف خدا وهمان حمایت غیرتمندانه شما اگر قابل باشم؛ این دو را به هم گره می زنم تا باز هم، روی ابرها همدیگر را ببینیم. این بار، طوفان ما، با حمایت حاج رضا زنوزی پدرى دلسوز که عمر و سرمایه خود را بی منت و با اشتیاق همچون هوادار چند آتشه تراکتور براى شما هم زبانانش در طبق اخلاص نهاده، نه تنها لیگ کشورمان بلکه اینبار آسیا را نیز، به هم‌ خواهد ریخت. بگردند تا بگردیم.

یا علی"

 

دیدگاه‌ها