کد خبر : 1771517 | 09 مرداد 1400 ساعت 14:57 | 86.2K بازدید | 21 دیدگاه

فراز به تبریز بازگشت؛

کمالوند جانشین فیروز کریمی در تراکتور

مدیرعامل باشگاه تراکتور از انتخاب فراز کمالوند به‌عنوان سرمربی جدید این تیم خبر داد.

کمالوند جانشین فیروز کریمی در تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند که در فصل اخیر لیگ برتر مقطعی به عنوان مدیرفنی در کنار فرهاد مجیدی در استقلال بود و پس از آن هم دوران کوتاه مدتی با سایپا داشت، امروز به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور انتخاب شد.

 

کمالوند که سابقه سرمربیگری در تراکتور از سال ۸۷ تا ۹۰ را داشته و صعود به لیگ برتر را همراه با این تیم تجربه کرده بود، پس از ۱۰ سال دوباره هدایت سرخ‌پوشان تبریزی را برعهده گرفت و جانشین فیروز کریمی شد.

تراکتور در شرایطی سرمربی خود را تغییر داد که فیروز کریمی توانسته بود پس از حضور در این تیم نتایج خوبی بگیرد و با حضور در رده چهارم جدول لیگ برتر شانس سهمیه آسیایی را به دست بیاورد، اما به هر حال باشگاه تبریزی مثل هر سال دست به تغییر کادر فنی زد و فراز کمالوند را به تبریز برگرداند.

سرخ‌پوشان تبریزی که در فصل اخیر با هدایت رسول خطیبی توانستند از مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود کنند و به جمع ۱۶ تیم برتر آسیا برسند و با فیروز کریمی هم قطع همکاری کردند، حالا با کمالوند به استقبال رقابت با النصر عربستان می‌روند که باید دید چه نتیجه‌ای در انتظارشان خواهد بود.

تراکتور طی دو فصل اخیر حضور در جایگاه چهارم جدول را تجربه کرد و کمالوند کار سختی دارد تا بتواند این عملکرد را تکرار کند یا ارتقاء بخشد؛ به ویژه اینکه بسیاری از بازیکنان تراکتور بخاطر مشکلات مالی این باشگاه به دنبال جدایی و قطع همکاری هستند و باید دید این سرمربی چه  تصمیمی در قبال ناراضیان تراکتور می‌گیرد.

جمشید نظمی با اعلام خبر سرمربیگری کمالوند گفت: پیرو جلسه صبح امروز شنبه هیئت مدیره، پس از بررسی رزومه و برنامه مربیان مختلف پیشنهادی، آقای فراز کمالوند به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور برای فصل آینده انتخاب و معرفی شد.

 

او ادامه داد: انتخاب آقای کمالوند به عنوان سرمربی جدید، با در نظر گرفتن تمامی جوانب اتفاق افتاده و برای او در این سمت آرزوی موفقیت داریم. همچنین از زحمات سرمربیان پیشین، اعضای کادر فنی و بازیکنان نیز تقدیر و تشکر می‌کنم.

 

مدیرعامل باشگاه تراکتور یادآور شد: امیدوارم در فصل آینده با همدلی و همراهی هیئت مدیره و سرمربی جدید و همچنین حمایت هواداران، فصلی درخشان را برای تراکتور رقم بزنیم.

دیدگاه‌ها