کد خبر : 1771645 | 10 مرداد 1400 ساعت 09:44 | 32.2K بازدید | 1 دیدگاه

عذرخواهی تیرانداز کره‌ای از جواد فروغی

تیرانداز کره‌ای جین جونگ اوه که سابقه مدال المپیکی دارد و در رقابت با فروغی ایران در توکیو ناکام مانده بود از اظهاراتش ابراز پشیمانی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، جین جونگ اوه که در ماده ۱۰ متر تپانچه در المپیک لندن برنده مدال طلا شده بود و پنج مدال المپیکی دیگر در کارنامه دارد، روز چهارشنبه در فرودگاه بین‌المللی اینچئون تلاش کرد در گفتگو با خبرنگاران ناکامی بزرگ خود را گردن المپیک بیندازد و رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی و حضور جواد فروغی را عامل ناکامی خود معرفی کند!

 

جونگ اوه به خبرنگاران کره‌ای گفت: «این واقعا مسخره‌ترین چیزی است که من دیده‌ام. چطور آنها اجازه دادند یک عضو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ایران در بازی‌های المپیک شرکت کند و مدال طلا را به او اهدا کردند؟»

او پس از این اظهارات ابراز پشیمانی کرد و از ورزشکار ایران عذر خواست. در همین خصوص نشریه جونگ آنگ ایلبو چاپ سئول نوشت: جین جونگ او، ورزشکار کره‌ای گفته است که من به خاطر ایجاد جنجال با اظهارات نامناسب در حین مصاحبه با یک شرکت رسانه‌ای هنگام بازگشت به کره جنوبی در فرودگاه اینچئون، عذرخواهی می‌کنم.

 

1629521

 

وی افزود: من عمیقا بر این واقعیت تأکید می‌کنم که در بررسی واقعیت‌ها پس از شنیدن تنها آنچه در رسانه‌ها گزارش شده بود، فکر نکردم‌ و اظهارات بحث برانگیزی را بیان کردم. باید به بازیکنان دیگر و تلاش آنان توجه می‌کردم.

 

این تیرانداز اهل کره جنوبی ادامه داد: من نیز در گذشته از مقاله‌های غلط یا تحریف شده و اظهارنظرهای بدخواهانه رنج برده‌ام، بنابراین عمیقا از دردی که باید جواد فروغی متحمل شود آگاه هستم. در آینده بیشتر در گفتار و عمل خود دقت خواهم کرد.

دیدگاه‌ها