کد خبر : 1771678 | 10 مرداد 1400 ساعت 11:58 | 20.6K بازدید | 3 دیدگاه

تارتار، باثبات‌ترین سرمربی چند سال اخیر لیگ برتر

مهدی تارتار باثبات ترین سرمربی چند سال اخیر لیگ برتر فوتبال محسوب می شود.

تارتار، باثبات‌ترین سرمربی چند سال اخیر لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر بیستم فوتبال هم روز جمعه به پایان رسید و بعد از این مسابقات آمار و ارقام زیادی درباره افراد مختلف به دست آمده است.


یکی از موضوعاتی که در لیگ برتر فوتبال ایران طی سال های گذشته افزایش داشته رفت و آمد مربیان روی نیمکت تیم ها است. در لیگ های گذشته اینطور باب شده بود که خیلی کم پیش می آمد تیم های لیگ برتری کارشان را با یک سرمربی شروع کنند و با همان سرمربی هم تمام کنند.


در لیگ برتر امسال اما این مساله تا حد زیادی بهبود پیدا کرد. از جمع 16 تیم لیگ برتری 8 تیم با همان سرمربی اول فصل کارشان را تمام کردند.


پرسپولیس(یحیی گل محمدی)، سپاهان اصفهان(محرم نویدکیا)، فولاد خوزستان(جواد نکونام)، پیکان تهران(مهدی تارتار)، پدیده مشهد(مهدی رحمتی)، گل گهر سیرجان(امیر قلعه نویی)، صنعت نفت آبادان(سیروس پورموسوی) و مس رفسنجان(محمد ربیعی) تیم هایی بودند که اقدام به تغییر مربی نکردند و نسبت به بضاعت شان نتایج خوبی نیز گرفتند.


در این بین می توان مهدی تارتار را باثبات ترین مربی لیگ برتر در 4 فصل گذشته دانست. تارتار چه در پارس جنوبی ونفت مسجدسلیمان و چه در پیکان هرگز تیم هایش را در میانه راه رها نکرد و هیچ مربی دیگری در طول سال های گذشته نبوده که با تیمی که فصل شروع کرده رقابت ها رابه پایان برساند. به عبارتی میتوان تارتار را باثبات ترین مربی فوتبال ایران در چند سال گذشته دانست.


بعد از تارتار مربیانی مثل امیر قلعه نویی و یحیی گل محمدی هم بودند که ثبات خوبی در تیم هایشان داشته اند. البته قلعه نویی سال گذشته در میانه راه از سپاهان جدا شد و گل محمدی نیز دو فصل قبل شهرخودرو مشهد را به مقصد پرسپولیس ترک کرد.

دیدگاه‌ها