کد خبر : 1771698 | 10 مرداد 1400 ساعت 14:21 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین حضور سلطانی‌فر در دولت دوازدهم (عکس)

آخرین جلسه هیئت دولت با حضور مسعود سلطانی فر برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه"، امروز آخرین جلسه دولت دوازدهم در حالی برگزار شد که تمام اعضای کابینه حسن روحانی در آن شرکت داشتند و رئیس جمهور نیز نطقی طولانی را در آن انجام داد.

 

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان هم در این جلسه حضور داشت و در حاشیه مراسم عکس‌هایی به یادگار با اعضای دولت ثبت کرد و در نهایت در عکس دسته جمعی هم حضور یافت.

 

سلطانی فر پس از محمد عباسی و محمود گودرزی، سومین وزیر ورزش در ایران محسوب می‌شود که از آبان 1395 در این پست حضور داشت و حالا پس از نزدیک به پنج سال فعالیت، به کار خود خاتمه می‌دهد. او باسابقه ترین وزیر ورزش در ایران محسوب می‌شود.

دوران حضور سلطانی فر در ورزش ایران، روزهایی جنجالی و پرفراز و نشیب بود که سرانجام به پایان رسید. ماجراهای فوتبال باشگاهی ایران شاید بسیار بیشتر از سایر مسائل مورد توجه قرار گرفتند اما سلطانی فر چالش های دیگر از جمله انتخابات فدراسیون فوتبال، تعلیق جودو و... را داشت که در هر یک از موضوعات موافقان و مخالفان زیادی درباره تصمیمات او به پیکار رسانه ای و مجازی پرداختند.

 

 

1629637

 

1629635

 

1629636

 

احتمالا تا یکی دو ماه آینده، ورزش ایران چهارمین وزیر خود را خواهد شناخت. وزارت ورزش و جوانان از سال 1390 تاسیس شده و پیش از آن این نقش را رئیس سازمان تربیت بدنی و همچنین رئیس سازمان ملی جوانان برعهده داشتند.

دیدگاه‌ها