کد خبر : 1771706 | 10 مرداد 1400 ساعت 14:43 | 32.3K بازدید | 1 دیدگاه

بازبهای حساس و تماشایی والیبال

ماراتن به سود برزیل؛ در انتظار ایران- ژاپن

مدافع عنوان قهرمانی والیبال المپیک موفق به صعود به مرحله یک چهارم نهایی شد.

ماراتن به سود برزیل؛ در انتظار ایران- ژاپن

به گزارش "ورزش سه" امروز در یکی از مسابقات حساس والیبال در گروه دوم، تیم ملی برزیل مدافع عنوان قهرمانی موفق شد در پنج ست و یک مسابقه طولانی، از سد تیم ملی فرانسه بگذرد و این تیم را شکست بدهد؛ با این پیروزی تیم ملی برزیل در گروه دوم رقابت‌های المپیک توکیو، در موقعیت دوم ایستاد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. جالب آن‌که بازی برزیل مقابل آرژانتین هم در پنج ست برنده آن که طلایی‌پوشان برزیل بودند، مشخص شد.

 

در بازی امروز، تیم ملی برزیل ست اول را 25-22 با پیروزی به پایان برد اما ست دوم مسابقه فوق‌العاده هیجان‌انگیز دنبال شد و سرانجام آن، تیم ملی فرانسه موفق شد با حساب 37-39 از سد برزیل بگذرد؛ در ادامه ست سوم با نتیجه 25-17 به سود برزیل خاتمه پیدا کرد اما برنده ست چهارم فرانسه بود و آن‌ها موفق شدند 21-25 در ست‌شماری کار را برابر کنند تا تعیین‌تکلیف برنده به ست پنجم کشیده شود. در ست پنجم هم رالی‌های جذابی برگزار شد و سرانجام آن، برزیل موفق به پیروزی 20-18 شد تا در نهایت برزیلی‌ها برنده این مسابقه باشند.

والاس دسوزا ستاره برزیل با 23 امتیاز، امتیازآورترین بازیکن زمین بود و بعد از او لوکارلی و لئال با 21 و 20 امتیاز در بازی امروز درخشیدند؛ همچنین لوکاس ساتکمپ هم 19 امتیاز به دست آورد که هفت امتیاز آن دفاع بود.

 

1629649

1629650

 

والاس دسوزا پس از پیروزی به دست آمده مقابل فرانسه گفت: از این پیروزی احساس خوبی دارم و فکر می‌کنم این برد باعث شده که اعتماد به نفس ما بیشتر شود و مطمئنم که در بازی بعدی با این‌که نمی‌دانیم با چه کسی بازی داریم، اما مطمئنم که نمایش خوبی خواهیم داشت.

تیم  روسیه هم امروز توانست در دیگر مسابقه گروه دوم، در سه ست متوالی و در یک مسابقه آسان، از سد تونس بگذرد تا به عنوان سرگروه به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند؛ ماکسی میخایلوف درباره عملکرد تیم روسیه گفت: کار ساده‌ای مقابل تونس نداشتیم و می‌دانستیم که باید حتما در ست اول به پیروزی برسیم تا در ست‌های بعدی کارمان آسان‌تر شود.

 

1629653

 

حالا و قبل از انجام آخرین دیدار گروه A بین ژاپن و‌ ایران، صعود لهستان و ایتالیا به عنوان تیم‌های اول و دوم قطعی شده است. در مورد کانادا این تیم باید منتظر بازی ژاپن و ایران باقی بماند؛ در صورت پیروزی ژاپن یا ایران و کسب سه امتیاز توسط هر یک از آن ها، کانادا به عنوان تیم چهارم‌صعود می کند. اما اگر ایران با نتیجه ۳-۲  ژاپن را شکست دهد، آن موقع کانادا با ژاپن هم امتیاز خواهد شد و کار به ست شماری و دیگر محاسبات کشیده می شود. این در حالی است که ایران در صورت برد با هر نتیجه ای به عنوان تیم سوم صعود می کند.

دیدگاه‌ها