کد خبر : 1771909 | 11 مرداد 1400 ساعت 13:42 | 74.7K بازدید | 2 دیدگاه

سنجاب پرنده تنها شاهکار محمد نبود؛

گرایی و کلکسیونی از فن های زیبا (عکس)

فرنگی کار دسته 77 کیلوگرم ایران، یکی از زیباترین صحنه های مبارزات امروز را در توکیو 2020 خلق کرد.

گرایی و کلکسیونی از فن های زیبا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کشتی فرنگی ایران در روز یازدهم بازی های المپیک 2020 نسبت به روز گذشته عملکرد بهتری داشت و هر دو ورزشکار ایرانی موفق به صعود به نیمه نهایی شدند. شماره یک کشتی های امروز ایران محمد گرایی بود؛ فرنگی کار 27 ساله شیرازی که با فن سنجاب پرنده خود در مسابقه یک چهارم نهایی، حسابی در فضای مجازی معروف شد.

 

پیش از صعود به یک چهارم نهایی و اجرای فن یاد شده اما گرایی، مبارزه ای بسیار زیبا در مرحله یک هشتم نهایی داشت. او در این مرحله موفق شد پنا فلورس از کوبا را ۷ بر ۳ شکست دهد. در وقت اول این مسابقه، گرایی یک سالتو بارنداز کلاسیک و زیبا را به نمایش گذاشت تا نشان دهد به خوبی کشتیِ ایرانی را فراگرفته است.

 

1630049

 

1630050

 

فلورنس در وقت اول به دلیل کم کاری در خاک نشست. گرایی که دوست داشت فن زیبا بزند، او را از زمین بلند کرد اما با توصیه مربیانش از اجرای فن صرفنظر کرده و فلورس را که بین زمین و هوا بود به روی تشک بازگرداند. فرنگی کار ایرانی که از آمادگی بدنی بالایی برخوردار بود، به راحتی نمی خواست فرصت خوب به دست آمده را از دست بدهد و یک بار دیگر حریف خود را از تشک کنده و بعد از مهیا کردن شرایط، یک سالتو بارانداز تر و تمیز را روی او اجرا کرد. فنی که 4 امتیاز برایش به همراه داشت.

 

دیدگاه‌ها