کد خبر : 1771917 | 11 مرداد 1400 ساعت 17:48 | 28.2K بازدید | 0 دیدگاه

آندره آ بارزالی:

به مدیر یووه گفتم برای جذب امباپه منتظر چه هستی؟

مدافع سابق یوونتوس یکی از بدترین شب های فوتبالی خود را مقابل کیلیان امباپه تجربه کرده است.

به مدیر یووه گفتم برای جذب امباپه منتظر چه هستی؟

به گزارش "ورزش سه"، آندره آ بارزالی تا 38 سالگی به فوتبال ادامه داد و بازنشسته شد. او دو سال پیش با پیراهن یوونتوس از فوتبال خداحافظی کرد ولی دوست داران یووه خاطرات بازی های او در قلب خط دفادعی تیم محبوب شان را به یاد خواهند داشت.

 

 

1210150

 

 

بارزالی در مصاحبه جدید خود و در مورد سخت ترین شب های فوتبالی اش گفت:« بازی برابر رونالدو همیشه سخت بود. او تقریبا هر زمان برابر یوونتوس قرار می گرفت، گلزنی می کرد. همچنین در نیمه نهایی لیگ قهرمانان سال 2017 دو بازی سخت برابر موناکو داشتیم. کیلیان امباپه 17 ساله بود ولی بسیار آزارمان داد.

هر دو بازی را بردیم ولی او یک گل به ما زد. سرعتش خیره کننده بود و رسیدن به او غیرممکن. یادم است وقتی بازی تمام شد، به فابیو پاراتیچی(مدیر ورزشی وقت باشگاه) گفتم برای جذب امباپه منتظر چه هستی؟ او پاسخ داد که تقریبا غیرممکن است، چرا که امباپه را همه تیم های بزرگ می خواهند و قیمتش بسیار بالاست. جوابی که داد، برایم قانع کننده بود.»

 

 

1624064

 

 

بارزالی در مورد اختمال بازگشت میرالم پیانیچ و نیز جذب مانوئل لوکاتلی گفت:« لوکاتلی فصل گذشته ثابت کرد که لایق این همه علاقه مندی است و شایستگی پیوستن به یووه را دارد. ببینیم او می تواند به رویایش برسد یا خیر. بازگشت پیانیچ؟ به نظر من که بازگشت به تیمی که در آن قبلا خودت را اثبات کرده ای، کاملا معقول و منطقی است.»

 

دیدگاه‌ها