کد خبر : 1772003 | 12 مرداد 1400 ساعت 00:33 | 46.7K بازدید | 6 دیدگاه

ادعای معاون باشگاه پرسپولیس

سپاهان به دنبال بند آزادسازی 500هزار دلاری مغانلو

در شرایطی که باشگاه سانتاکلارا برای صدور رضایتنامه شهریار مغانلو درخواست 500هزار دلاری داشته، شکوری مدعی شده که سپاهان در تلاش برای انجام این اتفاق است.

سپاهان به دنبال بند آزادسازی 500هزار دلاری مغانلو

به گزارش "ورزش سه"، شهریار مغانلو که با حضور در پرسپولیس موفق به ثبت هشت گل در دو جام لیگ برتر و آسیا شده است، اکنون به پایان قرارداد قرضی خود با سرخ‌ها رسیده است. 

 

در شرایطی که پرسپولیس به دنبال ادامه همکاری با این مهاجم است، باشگاه سانتاکلارا درخواست 500هزار دلاری را روبروی آنها قرار داده است.

 

ابراهیم شکوری با اعلام رسمی این خبر مدعی شد در حالی که آنها با 50هزار دلار در نیم فصل موفق به عقد قرارداد قرضی با مغانلو شده اند، اکنون قیمت این بازیکن برای نقل و انتقالات تابستانی 500هزار دلاری قرار داده است. معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس با اعلام مشکلات این باشگاه برای تامین این مبلغ مدعی شد که دیگر باشگاه‌ ایرانی (سپاهان) به دنبال تحقق این انتقال و جذب مغانلو است.

 

ما بازیکنی داریم به اسم شهریار مغانلو که قرضی گرفتیم اما گفتند که ۵۰۰ هزار یورو باید برای رضایت نامه او پرداخت کنیم و باید ۳-۴ میلیارد هم به خود او پرداخت کنیم. اما باشگاه هایی در داخل هستند که این رقم را می‌خواهند پرداخت کنند. از نهادهای نظارتی درخواست می‌کنیم همانطور که در مسئله ما ورود کردند، برای بقیه باشگاه ها هم ورود کنند.

دیدگاه‌ها