کد خبر : 1772032 | 12 مرداد 1400 ساعت 09:31 | 8.2K بازدید | 1 دیدگاه

پس از تمدید قرارداد با یووه؛

کیه‌لینی: راز زندگی این است؛ در لحظه زندگی کن

جورجو کیه لینی پس از امضای قرارداد تا سال 2023 با بیانکونری فلسفه خود را در مورد "زندگی در لحظه" برای ایتالیا و یوونتوس توضیح داد.

کیه‌لینی: راز زندگی این است؛ در لحظه زندگی کن

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان ایتالیا و یوونتوس بالاخره قرارداد خود را روز گذشته با یووه تمدید کرد. جورجو کیه‌لینی از تاریخ 30 ژوئن با اتمام قرارداد قبلی اش با بیانکونری، بازیکن آزاد محسوب می شد. امضای قرارداد تا سال 2023 با یووه به آن معناست که در پایان این قرارداد سابقه حضور او در یوونتوس به 19 سال خواهد رسید.

کیه لینی پس از امضای این قرارداد درباره فلسفه خود در مورد "زندگی در لحظه" برای ایتالیا و یوونتوس صحبت کرد و گفت: "اگر در جام جهانی بازی کنم خوشحال می شوم، اما اگر نه، به هر حال باز هم خوشحال خواهم بود."

 

1630278

 

کیه‌لینی درباره 19 سال بازی برای یوونتوس با خنده گفت: "بهتر است در این باره فکر نکنم، باعث می شود که از این هم بیشتر احساس پیری کنم!


از امضای قرارداد خوشحالم حتی اگر به نظر فرمالیته برسد، اینها مراحل مهمی در زندگی هستند. من زمانی به اینجا آمدم که سن کمی داشتم و به سختی بزرگسال محسوب می شدم و اکنون بخشی از خانواده هستم، یک فرد بالغ که از لحظه لحظه سالهای گذشته لذت می برد.

من واقعاً امیدوارم که بتوانم سهم خود را ادا کنم و به این تیم برای کسب عناوین بیشتر کمک کنم؛ که همانطور که می دانیم در اینجا مهمترین چیز است. "

 

1624130

 

کیه‌لینی به عنوان بازیکن آزاد و بدون باشگاه در یورو 2020 بازوبند کاپیتانی آتزوری را به بازو داشت و به همراه این تیم قهرمان اروپا شد. او تعطیلات خود را به همراه خانواده اش و لئوناردو بونوچی، دوست و هم تیمی اش در یووه و تیم ملی ایتالیا، سپری کرد و تا پایان تعطیلات برای امضای قرارداد جدید با یوونتوس صبر کرد.

کیه لینی در این باره گفت: "در نهایت امضای قرارداد فقط فرمالیته بود چرا که به محض اینکه دانستم وضعیت جسمانی من اجازه می دهد که به بازی کردن ادامه دهم، از سوی دو طرف اراده ای بر ادامه همکاری با یکدیگر وجود داشت. فقط زمان بندی شرایط مختلف بود که این امضا را به تاخیر انداخت.

رابطه بسیار نزدیک بین من و یوونتوس فراتر از هر چیز دیگری است. من هیچ تردیدی نداشتم که اینجا می مانم."

 

ایتالیا با هدایت روبرتو مانچینی در یورو 2020 راه آینده را به تیم های سری آ نشان داد و کیه لینی می خواهد همان شور و اشتیاق را به تورین ببرد.

 

1622015

 

کاپیتان آتزوری و یووه گفت: "رضایت زیادی وجود دارد و من معتقدم در سن خاصی می توانید از این لحظات زیبا بیشتر لذت ببرید. شما متوجه می شوید که آنها چقدر ارزشمندند و رسیدن به آنها چقدر سخت و دشوار است.

من فکر می کنم که بازی بی دغدغه، لذت‌بخش و شاد ایتالیا در یورو یک عنصر اساسی بود که ما باید آن را در تیم یوونتوس ادامه دهیم. ایجاد فضایی بسیار لذت بخش برای گذراندن وقت با هم یکی از رازهای موفقیت ما در ایتالیا بود."

 

قرارداد کیه‌لینی دو ساله و تا سال 2023 است زیرا او می خواهد تا جام جهانی 2022 قطر به بازی کردن ادامه دهد.

 

1624131

 

کیه لینی در این باره اضافه کرد: "تا جام جهانی تنها یک سال دیگر باقی مانده، بنابراین باید ببینیم چه پیش می آید. من همیشه می خواهم از هر لحظه لذت ببرم و به زمان حال فکر کنم. اگر آنقدر خوش شانس باشم که در فرم خوبی باشم و بتوانم در جام جهانی شرکت کنم، خوشحال می شوم. اگر این اتفاق نیفتد هم به هر حال خوشحال می شوم.

در چند سال گذشته آموخته ام که تنها راز زندگی، زیستن در لحظه و بدون فکر کردن به اهداف طولانی مدت است.

پس از این چند هفته که من نیاز به استراحت و ریکاوری داشتم حالا باید موتور را دوباره روشن کنیم، بعد هفته به هفته و بازی به بازی ادامه خواهیم داد و خواهیم دید که به کجا می رسیم."

 

 

دیدگاه‌ها