کد خبر : 1772122 | 12 مرداد 1400 ساعت 15:54 | 14.2K بازدید | 1 دیدگاه

مذاکرات نایمخن هلند برای جذب کاوه رضایی

باشگاه نایمخن هلند که امسال توانست به اردیویژه هلند صعود کند، به دنبال جذب کاوه رضایی مهاجم ایرانی بروژ بلژیک است.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه نایمخن هلند که چند سال پیش علیرضا جهانبخش را در ترکیب خود داشت، پس از سقوط به دسته پایین تر، در فصل گذشته توانست یک بار دیگر به بالاترین سطح فوتبال هلند صعود کند و حالا آنها برای تقویت خط حمله خود به دنبال جذب کاوه رضایی مهاجم ایرانی بروژ بلژیک هستند.


وب سایت هلندی voetbalprimeur خبر داد که باشگاه نایمخن مذاکرات با باشگاه بروژ بلژیک را آغاز کرده تا کاوه رضایی مهاجم این تیم را به خدمت بگیرد. این بازیکن 29 ساله ایرانی در بن بست باشگاه بلژیکی به سر می برد و اجازه خروج از آنجا را دارد. قطعاً هنوز چیزی به پایان نرسیده است ، اما نایمخن از بخت خوبی برای جذب این مهاجم برخوردار است.


این وب سایت در ادامه نوشته است: رضایی در سال 2018 با 5 میلیون یورو توسط بروژ از شارلروا خریداری شد. او در اولین فصل حضورش در بروژ، قانع کننده نبود. پس از آن به مدت دو فصل به صورت قرضی به باشگاه قدیمی اش شارلروا بازگشت. او شروع فوق العاده ای در آنجا داشت، اما دوباره فصل گذشته را ناامید کننده به پایان رساند. او در طی 91 بازی، موفق به زدن 35 گل شده و 12 بار نیز پاس گل داده است.

 

1630421


باشگاه بروژ بلژیک رسما اعلام کرد که کاوه رضایی جایی در برنامه های فصل بعد این تیم ندارد و او باید به دنبال یک تیم جدید باشد. نایمخن که از حضور جهانبخش در این تیم خاطرات خوبی دارد، به دنبال یک بازیکن ایرانی دیگر است.

دیدگاه‌ها