کد خبر : 1772137 | 12 مرداد 1400 ساعت 16:48 | 16K بازدید | 2 دیدگاه

شورش هری کین ادامه دارد؛ او می خواهد جدا شود

هری کین، ستاره انگلیسی تاتنهام، در تمرینات امروز این تیم نیز حاضر نشده است.

شورش هری کین ادامه دارد؛ او می خواهد جدا شود

به گزارش "ورزش سه"، شایعات زیادی در رابطه با جدایی هری کین از تاتنهام وجود دارد و گزارش ها طی هفته های اخیر حاکی از آن بوده که ستاره انگلیسی از روند عدم کسب جام با تیم لندنی ناامید شده و قصد دارد راهی تیم دیگری شود. همچنین به نظر می رسد که منچسترسیتی از مهم‌ترین مشتریان هری کین محسوب می‌شود.

 

اما شواهد حاکی از آن است که باشگاه تاتنهام هرگز نمی خواهد به این راحتی ها اجازه جدایی بهترین بازیکن خود را صادر کند. در واقع گفته می‌شود که دنیل لوی رئیس باشگاه تاتنهام تمام تلاش خود را برای حفظ هری کین انجام خواهد داد اما در صورتی که مجبور به فروش او شود، با مبلغی کم تر از 160 میلیون پوند اجازه انتقال ستاره انگلیسی به سیتی را صادر نخواهد کرد.

 

 

1622021

 

 

با این حال به نظر می رسد که قصد ستاره انگلیسی برای ترک تاتنهام در تابستان امسال کاملاً جدی است. هری کین روز گذشته در تمرینات تاتنهام غایب بود و امروز نیز دوباره شاهد غیبت او در تمرینات این تیم بودیم تا مهاجم انگلیسی یک پیام جدی به سران تاتنهام داده باشد. در واقع گفته می‌شود که هری کین مصمم است که در همین تابستان راهی منچسترسیتی شود اما در عین حال موافقت تاتنهام با جدایی او آن هم برای پیوستن به تیم رقیب دشوار به نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ها