کد خبر : 1772159 | 12 مرداد 1400 ساعت 18:43 | 27.8K بازدید | 4 دیدگاه

بایلز: فکر نمی‌کردم امروز مدال بگیرم

سیمون بایلز، ژیمناست زن آمریکایی، امروز موفق شد در رقابت های چوب موازنه به مدال برنز دست پیدا کند.

به گزارش "ورزش سه"، سیمون بایلز ژیمناست زن آمریکایی یکی از پرحاشیه‌ترین ورزشکاران المپیک توکیو تا به این لحظه بوده است. او که طی روزهای اخیر نتوانست در فینال رقابت های تیمی کاری از پیش ببرد و به مدال دست پیدا کند امروز در مسابقات ماده چوب موازنه موفق شد مدال برنز را از آن خود کند. 

 

 

1630507

 

دارنده هفت مدال مسابقات المپیک بعد از کسب این مدال برنز گفت: "این یک هفته بسیار طولانی برای من بود؛ پنج سال خیلی طولانی. من انتظار نداشتم که امروز مدال بگیرم و فقط می‌خواستم در مسابقات حاضر شوم و خودم را نشان دهم و این دقیقا همان کاری بود که انجام دادم." 

 

همانطور که گفته شد این اسطوره ژیمناستیک آمریکا که به دلیل مشکلات روحی روانی از مسابقات تیمی کناره گیری کرده بود، بیشتر از آن چیزی که پیش بینی می شد در المپیک مورد توجه قرار گرفت. در واقع سوپراستار ژیمناستیک آمریکایی یک هفته پس از آنکه خود را از چند مسابقه خارج کرد تا بر سلامت روانی خود تمرکز کند، امروز به مدال برنز چوب موازنه رسید. او همچنین اعلام کرد این عنوان از مدال برنزی که در ریو بدست آورده بود برایش با ارزش تر است: "من برای مدت طولانی این مدال را اتفاقی باارزش برای خودم می دانم."

 

 

1630508

دیدگاه‌ها