کد خبر : 1772250 | 13 مرداد 1400 ساعت 11:37 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

نبود کوبیاک بر بازی ما تاثیر گذاشت

سرمربی لهستان: مسابقه سختی با ایران داشتیم

سرمربی والیبال لهستان پس از حذف این تیم از المپیک می‌گوید که مشکلات کمر کوبیاک بر بازی والیبالیست های لهستانی در مسابقات المپیک در توکیو تأثیر گذار بود.

سرمربی لهستان: مسابقه سختی با ایران داشتیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، دیدار مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های المپیک والیبال برگزار شد و در مهم‌ترین رقابت‌ تیم ملی والیبال لهستان به مصاف تیم ملی والیبال فرانسه رفت. تیم ملی والیبال لهستان که مدعی قهرمانی این رقابت‌ها به شمار می‌رفت در یک بازی بسیار نزدیک از فرانسه با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.  پس از این شکست اشک و اندوه ملی‌پوشان لهستان را فرا گرفت.

ویتال هینن سرمربی تیم ملی والیبال لهستان پس از این شکست و حذف لهستان از المپیک گفت: مشکلات کمر کوبیاک بر بازی والیبالیست های لهستانی در مسابقات المپیک در توکیو تأثیر گذاشت.

 

سرمربی لهستان که هدفش از حضور در المپیک کسب مدال بود، ادامه داد: ما نتوانستیم در حمله فرانسه را متوقف کنیم. من بهترین بازیکن از تیم خود را در زمان دفاع به زمین فرستادم اما ما نتوانستیم آنها را متوقف کنیم. قطعا شکست ما دلایلی دارد و کاملاً روشن هستند، ما خوب حمله کردیم اما فرانسه از ما بهتر بود.

 

از ابتدای مسابقات المپیک،  هینن نتوانست به طور کامل از کوبیاک استفاده کند.  کاپیتان لهستانی ها از ناحیه کمر مشکل داشت و به شکل بسیار محدودی در زمین ظاهر شد.  

او در باره نبود کوبیاک و تاثیرش در این رقابت ها گفت: اگر بهترین بازیکن شما  و رهبر تیم صددرصد آمادگی همیشگی را نداشته باشد بدیهی بوده که این امر از بسیاری جهات بر تیم تأثیر می گذارد.  تا مرحله یک چهارم نهایی ما خیلی خوب کار کردیم. هر زمان که رهبر تیم به طور کامل در دسترس نباشد برای تیم مشکل ایجاد می شود.

 

او در واکنش به شکست از ایران در دور مقدماتی گفت: ما به اینجا آمدیم و بازی سختی با ایران داشتیم. من سه سال است که با این تیم کار می کنم.  ما در این سه سال، در هفت یا هشت تورنمنت شرکت کردیم و برای اولین بار نتوانستیم به نیمه نهایی برسیم.  

به گزارش ایسنا، کوبیاک در بازی با فرانسه حضور داشت اما همانطور که از صحبت های سرمربی لهستان مشخص است ستاره لهستانی موفق نشد تیمش را به طور کامل همراهی کند. پس از این رقابت، بازیکنان لهستان به دلیل حذف شدند اشک ریخته و بسیار ناراحت بودند.

دیدگاه‌ها