کد خبر : 1772286 | 13 مرداد 1400 ساعت 13:39 | 25.5K بازدید | 1 دیدگاه

قایدی را حتما باید نگه داشت

جباری: امیر مربی بزرگی است اما استقلال می‌برد

علی جباری ستاره پیشین استقلال حفظ قایدی را برای ادامه موفقیت استقلال ضروری می‌داند.

جباری: امیر مربی بزرگی است اما استقلال می‌برد

به گزارش "ورزش سه"، علی جباری در مورد دیدار استقلال و گل گهر در نیمه نهایی جام حذفی به خبرنگار ما گفت: استقلال مصمم است که گل گهر را ببرد زیرا به جز این هیچ راهی برای کسب قهرمانی ندارد. انتظار هوادار این است که حتماً به جام برسد و سعی بچه ها بر این است که جام حذفی را به هر شکلی که شده با تمام مشکلات مدیریتی و غیره تصاحب کنند و لیاقت گرفتنش را نیز دارند. فقط بچه‌ها باید باهوش عمل بکنند. احساسی بازی نکنند و عجله نکنند.


پیشکسوت استقلال در همین باره ادامه داد: در بازی قبلی با سپاهان دیدم که خط دفاعی مشکلاتی دارد و این مشکل را حتماً کادرفنی دیده و تذکر خواهد داد انشالله این بازی را به خاطر این که هوادار نیاز دارد و دوست دارد ببرند و بعد هم در مرحله نهایی جام را بگیرند.


وی در پاسخ به این سوال که آیا شناخت سرمربی حریف یعنی امیر قلعه نویی استقلال روی بازی تاثیر گذار است یا خیر توضیح داد: مسلما امیر تجربه بالایی دارد ولی هواداران به این مسائل توجهی نمی کنند و تنها خواسته آنها این است که استقلال به فینال برسد. گل گهر  تیم خوبی است و امیر قلعه نویی زحمت زیادی کشیده و تیمش را به خوبی درست کرده و با انگیزه هستند، طبیعتا او هم دوست دارد تیمش به قهرمانی برسد. منتهی من پتانسیل استقلال را بهتر میبینم. طبق  آماری که تیم ما  در بازی‌های قبلی داشت همیشه استقلال پیروز بازی بوده انشالله که در این بازی هم پیروز خواهد شد. من به بچه‌های استقلال خیلی امید دارم.


مهاجم اسبق استقلال در مورد نگرانی هواداران این تیم بابت جدایی احتمالی مهدی قایدی عنوان کرد: صد در صد یا مهدی قائدی را حفظ کرد زیرا علاوه بر اینکه استقلال برای مسابقات به او نیاز دارد در لیگ قهرمانان آسیا به جز قایدی به چند بازیکن دیگر هم نیاز دارد و تیم باید تقویت شود ضمن اینکه اگر قایدی را از دست بدهند دچار مشکلات زیادی می شوند. این مهاجم ریز نقش برای استقلال یک مهره ویژه محسوب می شود.

دیدگاه‌ها