کد خبر : 1772302 | 13 مرداد 1400 ساعت 14:33 | 58.9K بازدید | 4 دیدگاه

تیلور حریف حسن یزدانی در فینال شد

دیوید تیلور در یک کشتی قاطعانه حریف هندی خود را شکست داد.

تیلور حریف حسن یزدانی در فینال شد

به گزارش "ورزش سه"، از ابتدای قرعه کشی وزن 86 کیلوگرم و قرار گیری حسن یزدانی در یک سوی جدول و دیوید تیلور در سوی دیگر تمام کارشناسان کشتی پیشبینی فینال تیلور-یزدانی را داشتند که چنین هم شد.

 

پس از برتری نفسگیر یزدانی به حریف خوب روس خود، دیوید تیلور کاری به مراتب راحت تر از حسن داشت و ابتدا با حملات پی در پی خود حریف را به عقب نشینی واداشت که با اخطار داوران به پونیای هندی همراه بود. پس از آن تیلور در حملات عالی خود در همان سه دقیقه اول کار را تمام کرده و در فاصله چندثانیه ده امتیاز گرفت و کشتی را تمام کرد تا حریف یزدانی ایران شود.

 

تیلور در وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۱۸ در بوداپست حاضر بود که در مرحله گروهی مسابقات حسن یزدانی قهرمان المپیک ۲۰۱۶ ریو را با نتیجه ۱۱ بر ۶ با شکست مواجه کرد، تیلور در دورهای بعد حاجی رجبوف کشتی‌گیر بلاروسی، یوریسکی توربلانسه کشتی‌گیر اهل کشور کوبا و دوران کوراگلیف کشتی‌گیر روسی را شکست داد و به دیدار پایانی رسید. وی در این دیدار فاتح اردین کشتی‌گیر ترکی را شکست داد و گردن‌آویز طلای وزن ۸۶ کیلوگرم را بدست آورد و حالا دوباره با حسن یزدانی که دنبال انتقام در زمین کشتی است مصاف خواهد کرد.

دیدگاه‌ها