کد خبر : 1772336 | 13 مرداد 1400 ساعت 16:28 | 41.2K بازدید | 2 دیدگاه

در متن و حاشیه المپیک

حرکت خفن بعد از کسب طلای گرایی (عکس)

محمدرضا گرایی قهرمان وزن 67 کیلوگرم کشتی المپیک، پس از کسب مدال طلا با مادر و خانواده اش تماس تصویری برقرار کرد.

حرکت خفن بعد از کسب طلای گرایی (عکس)

 

به گزارش "ورزش سه"، فینال وزن 67 کیلوگرم کشتی المپیک برگزار شد و محمدرضا گرایی کشتی گیر ارزنده و شیرازی تیم ملی ایران، با ارائه یک نمایش فوق العاده و دیدنی در بازی پایانی، با نتیجه 9 بر یک پرویز نسیبوف اوکراینی را مقهور قدرت نمایی خودش کرد و مدال با ارزش طلا را بر گردن آویخت.


محمدعلی برادر محمدرضا که کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی نیز بود، دو روز پیش تا بازی نیمه نهایی نیز پیش آمد اما بدشانسی و بدبیاری باعث شد تا او از رسیدن به دیدار فینال بازبماند. او با اختلاف تنها یک امتیاز نتوانست به دیدار پایانی صعود کند و در بازی رده بندی نیز روحیه اش را از دست داده بود شکست خورد تا دستش از رسیدن به مدال کوتاه بماند.


اما محمدرضا که در وزن پایین تری نسبت به محمدعلی در المپیک شرکت کرده است، بازی های خود را به خوبی به پایان رساند و مدال طلا را به خود اختصاص داد. او ثانیه هایی پس از به دست آوردن مقام قهرمانی، در تماس تصویری که توسط مسئولین برگزار کننده مسابقات با خانواده اش گرفته شده بود، به گفتگو با مادر و برادرش پرداخت.

 

در این تماس تصویری که برادر دیگر گرایی و مادرش در حال صحبت با او بودند، محمدرضا خوشحالی خودش بابت کسب مدال طلا را ابراز کرد و مادر گرایی نیز از اینکه پسرش دل ملت ایران را شاد کرده، از محمدرضا تشکر کرد و این قهرمانی را به تمام مردم ایران تبریک گفت.

 

 

 

 

 

 

 

عکس ها: امیرحسین خیرخواه


گرایی با استفاده از مانیتور بزرگی که در وسط سالن محل برگزاری مسابقات کشتی بود، با مادر و دیگر برادرش به صحبت پرداخت. ایده زیبایی که توسط مسئولین برگزار کننده مسابقات انجام شد که قهرمان المپیک شادی خود را با خانواده اش شریک می شود. استفاده از این تماس تصویری نیز در نوع خود جالب بود تاکنون نمونه آن را در مسابقات دیگر خیلی کمتر دیده بودیم.


پیش از آغاز دیدار حساس فینال، عده زیادی از مردم شیراز در خانه پدر محمدرضا گرایی جمع شده بودند و این نبرد حساس را با یکدیگر به نظاره نشستند. بلافاصله پس از پایان کشتی گرایی نیز این تماس تصویری برقرار شد تا جشن قهرمانی گرایی با دیدن اعضای خانواده اش، تکمیل شود.


تماس تصویری با استفاده از مانیتور بزرگ در سالن محل مسابقات، ابتکار جالبی بود که پس از طلای گرایی در نظر گرفته شده بود. ایده ای که توسط مسئولین برگزار کننده بسیار زیبا و دیدنی بود. محمدرضا گرایی که پله های موفقیت را تک به تک و پس از پشت سر گذاشتن چندین شکست در مسابقات مختلف پشت سر گذاشته بود، با اقتدار کامل و لیاقت تمام مدال طلای رقابت های المپیک را از آن خود کرد.

دیدگاه‌ها