کد خبر : 1772355 | 13 مرداد 1400 ساعت 17:58 | 31.9K بازدید | 4 دیدگاه

عاشقانه‎‌های ادامه‌دار سردار و پدر(عکس)

سردار آزمون بار دیگر در سالروز تولد خلیل آزمون از شدت علاقه به پدرش نوشته که او را یکی از تاثیرگذارترین افراد زندگی‌اش می‌داند.

عاشقانه‎‌های ادامه‌دار سردار و پدر(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، برای آنهایی که ورزش فوتبال را با جزئیات دنبال می‌کنند، رابطه صمیمانه سردار آزمون با اعضای خانواده اش خیلی وقت است که برملا شده است. در این بین اما رابطه ستاره تیم ملی و باشگاه زنیت سن پترزبورگ با پدر از جنس دیگری است و این دو بارها در مصاحبه های مختلف بی پروا از شدت علاقه ای که به هم دارند، گفته اند.

 

1630961


مهاجم تیم زنیت بار دیگر به بهانه سالروز تولد پدرش، با انتشار یکی از گل های خود و شادی پدر و مادر و دوستانش روی سکوهای ورزشگاه سن پترزبورگ، دل‌نوشته ای کاملا احساسی برای خلیل آزمون نوشته است:« تقدیم به پدر عزیزم. خیلی خوشحالم که تورو تو زندگیم دارم، واسه ی من همیشه یه الگو بودی که انسان خوبی باشم ، چقدر خوشحالم که میبینم اینقدر خوشحالی و من همه کار میکنم که خوشحالت کنم .

 

1630960

 

من وقتی میبینم پدرم تو استادیوم هستش و من گل میزنم همیشه بعد از گلم بهش 💪🏻 👉🏻 این حرکت رو واسش انجام میدم چون این حرکت یعنی من با تو قوی هستم، ولی اگر یکروزی من گل بزنم و ببینم تو استادیوم نیستی اونموقعه باید چیکار کنم؟

 

1630962

 

من از این روز خیلی میترسم ، میدونم که بدون تو اصلا نمیتونم زندگی کنم، شما دل پاکترین انسانی هستی که من تا حالا دیدم و امیدوارم همیشه سایت بالا سرم باشه و بدون که خیلی خیلی خیلی دوست دارم و انشاالله ۱۲۰ سالگیت رو ببینم. تولدت مبارک پدر مهربونم؛ با کلی‌عشق؛ امیدوارم سایه پدر مادرتون بالاسرتون باشه.»

دیدگاه‌ها