کد خبر : 1772363 | 13 مرداد 1400 ساعت 18:41 | 43.9K بازدید | 8 دیدگاه

همان همیشگی؛ با تمام قوا برای صعود به فینال

اعلام ترکیب استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان

ترکیب استقلال مقابل گل گهر سیرجان برای مسابقه نیمه نهایی جام حذفی مشخص شد.

اعلام ترکیب استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان

به گزارش "ورزش سه"، تیم استقلال که در لیگ برتر به عنوان سومی رسید، برای قهرمانی در جام حذفی تلاش خود را به کار خواهد گرفت. از این رو بازی با گل گهر از حساسیت زیادی برای فرهاد مجیدی و شاگردانش برخوردار است.


مجیدی که برای مسابقه امشب با گل گهر چند ستاره تیمش را به دلایل مختلف در اختیار ندارد، ترکیب استقلال را مشخص کرده است.


سرمربی استقلال در چارچوب دروازه تیمش همچون دیدارهای گذشته از سیدحسین حسینی استفاده خواهد کرد. حسینی که در بازی با پرسپولیس در ضربات پنالتی نقش ویژه‌ای در صعود استقلال ایفا کرد حالا بار دیگر در روزهایی که به دوران اوج خودش نزدیک شده دروازه بان آبی ها خواهد بود و امیدوار است به نمایش های خوبش ادامه بدهد.

 


مجیدی همچون مسابقات گذشته از سیستم 2-5-3 برای دیدار با گل گهر هم استفاده خواهد کرد.


بر این اساس سیاوش یزدانی مدافع مرکزی استقلالی ها است و محمد دانشگر و محمدحسین مرادمند روی دست او بازی خواهند کرد.


در جناح راست وریا غفوری کاپیتان آبی ها فرصت حضور در ترکیب اصلی را یافته و در سمت چپ محمد نادری دوباره اعتماد فرهاد مجیدی را بعد از درخشش متین کریم زاده جلب کرده است.


مسعود ریگی، مهدی مهدی پور و آرش رضاوند در میانه میدان برای آبی ها توپ خواهند زد و زوج خط حمله استقلال را مهدی قایدی و ارسلان مطهری تشکیل خواهند داد. مجیدی ترجیح داده برخلاف مسابقه گذشته که آرمان رمضانی را در خط حمله به عنوان یار فیکس به زمین می‌فرستاد، دوباره از ارسلان مطهری استفاده کند تا خط حمله تیمش باتجربه تر باشد.


سرمربی استقلال سعی کرده بسته به میزان آمادگی بازیکنان از همه نفرات اصلی خود در ترکیب استفاده کند تا در این مسابقه حساس نتیجه لازم را به دست آورد.

دیدگاه‌ها