کد خبر : 1772384 | 13 مرداد 1400 ساعت 19:48 | 24.2K بازدید | 1 دیدگاه

مجیدی و درگیری فیزیکی با کاور فسفری رنگ

پیراهن سفید رنگ فرهاد مجیدی در دیدار با گل‌گهر برای او دردسر درست کرد.

مجیدی و درگیری فیزیکی با کاور فسفری رنگ

به گزارش "ورزش سه"، در دقیقه 7 دیدار استقلال و گل گهر اتفاق جالبی رخ داد که عصبانیت فرهاد مجیدی را به همراه داشت. سرمربی استقلال در جریان این مسابقه پیراهن سفید رنگ برتن کرده و با توجه به اینکه گل گهر هم سفید پوشیده، داور مسابقه خواست که مجیدی کاور برتن کند تا متمایز از گل گهری‌ها شود.


با توجه به اینکه گل‌گهری ها در نیمه اول از راست به چپ می‌زدند و ممکن بود کمک داور دوم در اعلام آفساید آنها را با مجیدی که پیراهن سفید برتن داشت اشتباه بگیرد به سرمربی استقلال تذکر داده شد تا کاور بپوشد.


این موضوع باعث عصبانیت فرهاد مجیدی شد. او کاوری که تدارکات تیم در اختیارش گذاشت را روی نیمکت کوبید و برای آنکه با تذکر مجدد داور مواجه نشود، صالح مصطفوی را به لب خط فرستاد و خودش روی نیمکت نشست.


البته مجیدی نتوانست روی نیمکت طاقت بیاورد و بعداز چند دقیقه راضی شد تا کاور فسفری رنگ را برتن کند و اجازه داور برای ایستادن لب خط را بگیرد. سرمربی استقلال در نهایت با کاوری که رنگش بی شباهت به لباس داوران نبود، به کنار زمین آمد و تیمش را هدایت کرد!


این ماجرای جالب در کنار زمین چمن آزادی دقایقی ادامه داشت که در نهایت با وساطت ناظر و مسئولان برگزاری و البته کوتاه آمدن فرهاد مجیدی ختم به خیر شد.


گفتنی است؛ این تصمیم از سوی داور مسابقه برای اشتباه نشدن علیه تیم استقلال گرفته شد و کاظمی داور وسط اعتقاد داشت که ممکن است کمک داور در اعلام آفساید به ضرر استقلال دچار اشتباه شود.

دیدگاه‌ها