کد خبر : 1772394 | 13 مرداد 1400 ساعت 20:46 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی؛ تمدید قرارداد آلیسون با لیورپول تا سال 2027

باشگاه لیورپول خبر از تمدید قرارداد بلند مدت با آلیسون بکر تا سال 2027 داد.

رسمی؛ تمدید قرارداد آلیسون با لیورپول تا سال 2027

به گزارش "ورزش سه"، یکی از عمده ترین مشکلاتی که لیورپول چند سال پیاپی با آن روبرو بود، ضعف این تیم در خط دروازه به شمار می‌آمد. در واقع عملکرد ضعیف گلرهای مختلف در ترکیب قرمزهای آنفیلد به یک کابوس برای آنها تبدیل شده بود که شاید یکی از مهمترین آنها لوریس کاریوس بود؛ دروازه بانی که با عملکرده فاجعه بار خود در فینال لیگ قهرمانان 2018 مقابل رئال مادرید باعث شد که لیورپول نتواند جام را بالای سر ببرد.

 

اما بعد از چند سال بالاخره لیورپول در تابستان 2018 موفق شد یک دروازه‌بان شش دانگ و با کیفیت به نام آلیسون بکر را از رم به خدمت بگیرد و از آن زمان تا به حال این ستاره برزیلی یکی از بهترین بازیکنان قرمزها بوده است. در واقع به جرأت می‌توان گفت که طی دو، سه فصل اخیر آلیسون نقش بسزایی در قهرمانی لیورپول در چمپیونزلیگ و لیگ برتر انگلیس ایفا کرده است.

 

 

1631026

 

 

بعد از عملکرد فوق العاده دروازه بان برزیلی در ترکیب لیورپول قابل پیش‌بینی بود که این باشگاه قرارداد او را تمدید کند و نهایتاً دقایقی پیش این اتفاق به شکل رسمی رخ داد. بر این اساس باشگاه لیورپول رسماً اعلام کرد که قرارداد آلیسون بکر را به شکل بلند مدت و تا سال 2027 تمدید کرده است.
این اتفاق در حالی رخ داد که لیورپول روز گذشته قرارداد فابینیو را هم تمدید کرده بود.

دیدگاه‌ها