کد خبر : 1772440 | 13 مرداد 1400 ساعت 22:55 | 32.9K بازدید | 0 دیدگاه

آلیسون: از تصمیمی که گرفتم واقعا خوشحالم

آلیسون بکر، دروازه بان لیورپول، از تمدید قرارداد با این تیم ابراز خوشحالی کرد.

آلیسون: از تصمیمی که گرفتم واقعا خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، آلیسون بکر بعد از چند فصل فوق العاده که با لیورپول پشت سر گذاشت نهایتاً امروز قرارداد خود را با این باشگاه انگلیسی تا سال 2027 تمدید کرد تا مشخص شود که این دروازه بان برزیلی چند فصل دیگر در جمع قرمزهای آنفیلد ماندگار خواهد بود.

آلیسون بکر بعد از تمدید قرارداد با لیورپول ضمن ابراز خوشحالی از رقم خوردن این اتفاق گفت: "من و خانواده‌ام واقعاً در اینجا خوشحال هستیم. بچه‌های من در انگلیس که کشوری متفاوت است بزرگ شده اند و با شرایط اینجا وفق پیدا کرده اند بنابراین همانطور که گفتم ما واقعاً از حضور در اینجا خوشحال هستیم.

 

من واقعا خوشحال و هیجان زده ام که می توانم به کارم در اینجا ادامه دهم. از تصمیمی که گرفتم بسیار راضی هستم. می‌توانم بگویم که برایم سخت نبود که این تصمیم را بگیرم."

 

 

1602469

 

 

آلیسون در ادامه گفت: "ما باید اهداف خود را تعیین کنیم و برای رسیدن به آنها تلاش کنیم. ما باید برای بردن هر چیزی که در آن به میدان می‌رویم از جمله لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا تلاش کنیم. با این حال بدیهی است که پیروزی به آن چیزی که ما در زمین ارائه می‌دهیم بستگی دارد. ما باید 100 درصد توان خود را به کار بگیریم و این گونه است که می توانیم موفق شویم."

دیدگاه‌ها