کد خبر : 1772404 | 13 مرداد 1400 ساعت 21:27 | 26.7K بازدید | 3 دیدگاه

داستان‌ عجیب وریا و گل‌گهر؛ 4 پنالتی و 3 گل!(عکس)

وریا غفوری در فصل جاری 3 بار از روی نقطه پنالتی دروازه گل‌گهر را باز کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان استقلال در سومین باری که در فصل جاری مقابل گل گهر قرار گرفته، 3 گل زده که همه آنها از روی نقطه پنالتی بوده است!


داستان وریا غفوری و پنالتی زدن مقابل گل‌گهر از بازی رفت شروع شد؛ جایی که آبی ها با هدایت محمود فکری با نتیجه دو بر یک در سیرجان به برد رسیدند. در آن بازی استقلال شروعی طوفانی داشت و بعد از آنکه مهدی قایدی دروازه حریف را باز کرد، یک پنالتی به سود استقلال گرفته شد و وریاغفوری آن را تبدیل به گل کرد.


چند دقیقه بعد از دو بر صفر شدن بازی، یک پنالتی دیگر از سوی داور برای آبی ها گرفته شد که اینبار هم غفوری پشت توپ قرار گرفت اما برای مرتبه دوم او در گلزنی ناکام ماند.


وریا غفوری در بازی برگشت هم مقابل گل گهر بازی کرد اما نتوانست در جریان برد دو بر یک تیمش گلی به ثمر برساند. سومین مصاف فصل با گل‌گهر اما بازهم برای غفوری خوش یمن بود. 


در بازی امشب استقلال و گل گهر وحید کاظمی داور مسابقه دو پنالتی برای آبی ها گرفت که غفوری اینبار به زیبایی هرچه تمام تر پنالتی ها را تبدیل به گل کرد تا سومین گل خود را در این فصل به گل‌گهر زده باشد. غفوری هردو ضربه خود را خلاف جهت حرکت مهرداد بشاگردی دروازه بان گل‌گهر به تور دروازه چسباند تا مهارت خود در پنالتی زدن را نشان بدهد.


حالا می‌توان ادعا کرد گل‌گهر برای کاپیتان استقلال خوش‌یمن است. او در این فصل توانسته 4 بار به سمت دروازه نماینده سیرجان ضربه پنالتی بزند که 3 گل برای خودش و تیمش به ارمغان آورده است.

 

1631042

دیدگاه‌ها