کد خبر : 1772413 | 13 مرداد 1400 ساعت 21:53 | 80.1K بازدید | 20 دیدگاه

چهار بازی است که با داوری ما را می برند

حمله تند قلعه‌نویی: هرچه نماز خوانده‌ام تقدیم به کاظمی

سرمربی گل گهر سیرجان با عصبانیت فراوان از اتفاقات دیدار با استقلال گلایه کرد.

حمله تند قلعه‌نویی: هرچه نماز خوانده‌ام تقدیم به کاظمی

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی سرمربی گل گهر که نسبت به اتفاقات داوری دیدار با استقلال ناراحت بود، با چهره ای کاملا عبوس مقابل دوربین تلویزیونی قرار گرفت و حرف های بسیار تندی را بر زبان آورد.


سرمربی گل‌گهر با انتقاد فراوان نسبت به داوری دیدار با استقلال و گلایه از پنالتی‌ای که برای استقلال گرفته شد، عنوان کرد: تبریک به آنها می‌گویم، مبارکشان باشد. چهارمین بازی‌ای است که با کمک داوران ما را می‌برند. از پارسال بگیرید با آن قضاوت آقای بیژن حیدری. بعد آقای موعود بنیادی‌فرد، بعد زاهدی فرد و امروز هم وحید کاظمی.


وی ادامه داد: شما یک مرجعی را بگویید که ما از این ظلم به آن پناه ببریم. ما گفته بودیم عدالت می‌خواهیم. اگر پنالتی اول پنالتی بود، من هرچه نماز خواندم و کار خیر کردم، می‌گویم تقدیم به آقای کاظمی! بس است دیگر، به خدا بس است، به همه مقدسات بس است.


سرمربی گل‌گهر با عصبانیت زیاد فریاد زد: ما که ادعای مسائل اعتقادی داریم، در این 40 سال تنها چیزی که ندیدیم عدالت است. فقط ظلم بوده و ظلم بوده و ظلم! نمونه‌اش هم در فوتبال می‌بینیم. برای چه بازی می‌گذارید؟ بگویید در بازی حاضر نشوید. 

 

1631060


قلعه‌نویی همچنین گفت: ما یک شهرستانی هستیم با 300 هزار نفر جمعیت. بازی گذشته دو پنالتی ما را نگرفتند. پارسال هم همینطور بود. داوران برای تیم های دیگر در می‌آورند! آقای حسن‌زاده! آقای عزیزی خادم! که با این همه ادعا آمده‌ای، من چه کار کنم؟ به چه کسی پناه ببریم؟ بازی قبل دو پنالتی ما را نگرفتند و ما چهارمی را از دست دادیم. امروز به دروازه ما نزدیک نشدند،‌پنالتی گرفتند. گلر ما در این بازی زمین نخورده است.


قلعه‌نویی که از فشار ناراحتی رگ های صورتش بیرون زده بود، با این جملات حرف های خود را به پایان رساند: 42 سال است در ورزش هستیم. فقط ظلم را دیدم، عدالت و این‌ها الکی است و هرکاری هم می‌خواهید بکنید. 


در نهایت سرمربی باتجربه فوتبال ایران با این جملات بدون آنکه اجازه بدهد سوال دیگری پرسیده شود، گفت: «خداحافظ شما!» و سپس محل مصاحبه را ترک کرد!

دیدگاه‌ها