کد خبر : 1772426 | 13 مرداد 1400 ساعت 22:26 | 105.7K بازدید | 9 دیدگاه

هم لقمه و هم نطفه ما سالم است

قلعه‌نویی علیه منصوریان: آقاجان! بیا و جواب بده!

سرمربی تیم گل گهر سیرجان نسبت به داوری دیدار با استقلال و برخی اتفاقات دیگر موضع‌گیری کرد.

قلعه‌نویی علیه منصوریان: آقاجان! بیا و جواب بده!

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی بعد از شکست دو بر یک تیمش مقابل استقلال در نیمه‌نهایی جام حذفی در گفت و گوی زنده تلویزیونی موضع گیری تندی علیه وحید کاظمی داور مسابقه انجام داد. او سپس به نشست خبری رفت و حرف های دیگری را نیز بر زبان آورد. 


قلعه‌نویی که به نظر می‌رسید در نشست خبری کمی از عصبانیتش کم شده گفت: روز خبرنگار را تبریک می‌گویم. انشاءالله خبرنگاران راستینی که قلم‌شان عدالت دارد و با ظلم مبارزه می‌کنند، واقعیت را بنویسند. این چهارمین دیدار ما با استقلال است که به خاطر اشتباه داوری باختیم. از پارسال دو بار مقابل سپاهان که پنالتی دیاباته بود و بعد هم پنالتی قائدی که همه را کارشناسان صحبت کردند. اخراج عارف غلامی را داور نگرفت. اگر پنالتی اول درست بود، من دست کاظمی را می‌بوسم. استقلال حتی نزدیک دروازه ما هم نشد. این ظلم به یک شهرستان 300 هزار نفری است. اگر واقعاً می‌خواهید این کارها را انجام دهید بهتر است فوتبال را جمع کنید.


وی ادامه داد: نمی‌دانیم از این ظلم به چه کسی پناه ببریم. حرف هم که می‌زنیم ما را محروم می‌کنند. در بازی قبل دو پنالتی ما را نگرفتند که می‌توانستیم چهارم شویم. الان همه چیز به نفع ما بود. توپ به بالای دست یونس شاکری خورده و آن را پنالتی گرفتند. فقط می‌توانیم به خدا واگذار کنیم.


سرمربی استقلال در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کند پشت این ظلم‌ها چه کسی قرار گرفته، تاکید کرد:‌ بروید ببینید چه کسی قرار دارد. من که نمی‌دانم. اگر هم بدانیم آنقدر قدرت دارند که نمی‌توانیم کاری انجام بدهیم. در همین دیدار گذشته می‌توانستیم آسیایی شویم. ببینید چه داوری را گذاشتند. حرف هم بزنیم حسن‌زاده سریع محروم می‌کند. 


قلعه‌نویی همچنین گفت: ظلم به یک گروه و شهرستان 300 هزار نفر از این بالاتر؟ یکسری جوان آمده‌اند فوتبال پاک و روبه جلویی بازی می‌کنند. ما یک بر صفر هم فوتبال بازی کردیم و سه موقعیت داشتیم اما تا نتیجه 2 بر یک شد، دیدید که چقدر وقت تلف کردند. این فوتبال نیست، ظلم است.


سرمربی گل‌گهر درباره اینکه بازیکنان تیمش بعد از سوت پایان نای رفتن به رختکن را نداشتند، خاطرنشان کرد: آنها می‌بینند یک سال زحمت کشیدند و علناً حق‌شان را به خاطر امیر قلعه‌‌نویی می‌خورند. در مسابقه با پرسپولیس، هنگامی که 2 بر یک بودیم، اشکان خورشیدی پنالتی ما را نگرفت. در بازی رفت با تراکتور گل سالم ما را نگرفتند. رضا کرمانشاهی در دیدار با تراکتور یک دقیقه و نیم وقت تلف شده گرفت؛ در صورتی که 20 ثانیه بود!


قلعه‌نویی افزود: اشتباه وقتی تکرار شود، تبدیل به تصمیم می‌شود. دو سال و نیم است این تصمیمات انجام می‌شود. پنالتی‌ای که بیژن حیدری برای دیاباته گرفت، موعود بنیادی‌فر برای قائدی پنالتی گرفت، عارف غلامی باید در بازی قبل اخراج می‌شد. بعد به لیگ قهرمانان آسیا می‌روند و آنجا داوران قانون و عدالت را رعایت می‌کنند و می‌گویند در حق تیم‌های ایرانی ظلم شد.نه! اینجا به تیم‌ها ظلم کردید و آنجا باید جواب بدهید. خدا آن بالا است. 


او با اشاره به بازی امروز و اتفاقاتش اظهار کرد: اصلاً امروز نزدیک دروازه ما شدند؟ ما هم می‌توانستیم وقتی یک بر صفر جلو بودیم، خیلی کارها انجام بدهیم اما هم لقمه و هم نطفه ما سالم است و مثل خیلی‌ها نیستیم که این نان‌ها را خورده باشیم. همه را به خدا واگذار می‌کنیم چون هیچ راهی دیگر نداریم.


قلعه‌نویی با اشاره به صحبت‌های علیرضا منصوریان در جریان دیدار با تراکتور که از خودش در اعتراض به داوران نام برده بود، بیان کرد: دلم برای بازیکنانم می‌سوزد چون امسال مظلوم واقع شدند. آقای منصوریان! بیا و جواب بده. شما که آن حرف‌ها را زدی، الان جواب بده. ببین چه بلایی سر ما آوردند. چرا؟ پنالتی‌های سالم ما را می گرفتند، آقایان صدایشان درمی‌آمد. آقای منصوریان! جواب این ظلم را چه کسی باید بدهد؟ چطور وقتی می‌برید، همه چیز تاکتیکی است اما یک بازی را می‌بازید، اسم امیر قلعه‌نویی را می‌آورید؟ 


سرمربی گل‌گهر حرف‌هایش را با این جمله به پایان رساند: بعد از دیدار سپاهان و پرسپولیس، آن پنالتی که گرفته شد، بروید و رفتارهای داوران را ببینید. من از دقیقه یک فهمیدم این بازی (نیمه نهایی جام حذفی مقابل استقلال) چه خبر است!

دیدگاه‌ها