کد خبر : 1772437 | 13 مرداد 1400 ساعت 22:46 | 29K بازدید | 3 دیدگاه

علیزاده: حق قلعه نویی، این همه ظلم نیست

هافبک گل گهر می گوید که او قراردادی با این تیم ندارد و باید درخصوص تمدید قرارداد، با مدیران باشگاه مذاکره کند.

علیزاده: حق قلعه نویی، این همه ظلم نیست

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان فرهاد مجیدی در دیداری حساس از مرحله نیمه نهایی، با نتیجه 2 بر یک از سد تیم امیر قلعه نویی عبور کردند و راهی دیدار فینال شدند. حالا آنها باید در بازی پایانی و در استادیوم آزادی به مصاف فولاد بروند. اما هافبک سیرجانی ها معتقد است که تیم آنها با اشتباهات داوری شکست خورده است.


علیرضا علیزاده بازیکن گل گهر پس از شکست برابر استقلال گفت: همه بازی را دیدند. موقعیت های زیادی ایجاد کردیم. فکر می کنم 60 تا 70 درصد بازی در اختیار ما بود. فقط با استفاده از خطای پنالتی می توانستیم گل بخوریم که اینگونه شد و 2 پنالتی علیه تیم ما گرفته شد.


وی خاطرنشان کرد: امسال 13 خطای پنالتی علیه ما اعلام شد. واقعا خودمان هم مانده ایم. با استناد به نظرات کارشناسان داوری، حداقل 10 مورد آنها اشتباه بوده است. چیزهایی دست ما نیست و ما تمام زحماتمان را کشیدیم.


بازیکن گل گهر گفت: امیدوارم حداقل سال بعد این فشارها از روی امیر قلعه نویی برداشته شود چون واقعا حق او این نیست که انقدر به او ظلم و ستم بشود. نمی دانم اینها از قصد است یا نه. 


او ادامه داد: شما خطای پنالتی اول را نگاه کنید. همین اتفاق، در محوطه جریمه استقلال رخ داد ولی داور پنالتی نگرفت. مبارکشان باشد، حرف خاصی نیست و امیدوارم در فینال موفق باشند.


علیزاده در پایان درخصوص اینکه آیا فصل بعد در سیرجان ماندگار است و با این باشگاه قراردادی دارد یا خیر، پاسخ داد: من قراردادی با گل گهر ندارم و باید بنشینیم و صحبت کنیم تا ببینیم خدا چه می خواهد.

دیدگاه‌ها