کد خبر : 1772502 | 14 مرداد 1400 ساعت 10:59 | 65.9K بازدید | 9 دیدگاه

رضایت باشگاه وست برومویچ برای انتقال ستاره برزیلی

پریرا با 505 میلیارد تومان، امشب الهلالی می شود

روزنامه الریاضیة عربستان خبر داد که متئوس پریرا ستاره برزیلی وست برومویچ امشب به صورت رسمی و با قراردادی 505 میلیارد تومانی به الهلال می پیوندد.

پریرا با 505 میلیارد تومان، امشب الهلالی می شود

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد بالاخره مدیران باشگاه الهلال موفق شدند تا رضایت همتایان خود در وست برومویچ را جلب کرده و آنها با انتقال این بازیکن برزیلی و تأثیرگذار موافقت کردند. همانطور که پیش از این نیز گفته شد، قرارداد این بازیکن با آبی های ریاض به زودی رسمی می شود.


روزنامه الریاضیة عربستان نوشت که  امروز فهد بن نافل رئیس باشگاه الهلال وارد پاریس پایتخت فرانسه می شود تا با نماینده باشگاه وست برومویچ، قرارداد انتقال متئوس پریرا هافبک برزیلی این تیم را امضا کند. رئیس الهلال پس از مذاکرات ماراتن وار که هفته ها به طول انجامید، موفق به پیروزی در این معامله شده است.


چندین پیشنهاد الهلالی ها توسط طرف انگلیسی رد شد تا اینکه پریرا با صدور بیانیه ای رسمی از علاقه اش جهت انتقال به عربستان خبر داد و گفت که پیشنهاد جدید، وضعیت مالی او و خانواده اش را تغییر خواهد داد و وست بروم باید با جدایی او موافقت کند. والرین اسماعیل سرمربی وست برومویچ نیز روز گذشته در مصاحبه ای اعلام کرد که پریرا علاقه ای به ماندن در این باشگاه ندارد و او به زودی به فروش می رسد.

 

1631201


به گفته منابع الریاضیه، الهلال در دو قسط برنامه ریزی شده 17 میلیون یورو به باشگاه انگلیسی پرداخت می کند، در حالی که این بازیکن 4.8 میلیون یورو به عنوان حقوق سالانه از تیم جدید خود دریافت می کند. در نتیجه هزینه انتقال این بازیکن نزدیک به 505 میلیارد تومان خواهد بود و خود این بازیکن نیز سالیانه از الهلال 142 میلیارد تومان دستمزد دریافت می کند.


لازم به ذکر است که متئوس پریرا در سال 2010 با اسپورتینگ لیسبون فوتبالش را شروع کرد و به تیم اصلی نیز راه یافت و طی سالهای پس از آن به باشگاه های پرتغالی و آلمانی قرض داده است. مسئولان وست برومویچ دو سال پیش قرارداد او را دائمی کردند و حالا این بازیکن راهی الهلال می شود.


این بازیکن فصل گذشته و در لیگ برتر انگلیس 33 بار برای وست برومویچ به میدان رفت که موفق شد 11 بار گلزنی کرده و 6 بار نیز پاس گل بدهد. او در جریان پیروزی عجیب و غریب 5 بر 2 برابر چلسی 2 گل زد و 2 پاس گل نیز داد. پریرا در فصل گذشته دروازه آرسنال را نیز باز کرد و در هر دو بازی رفت و برگشت برابر لیورپول یک پاس گل داد.


الهلال حریف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست. دیدار دو تیم در تاریخ 22 شهریور در استادیوم زعبیل امارات برگزار می شود.

دیدگاه‌ها