کد خبر : 1772594 | 14 مرداد 1400 ساعت 19:59 | 105.2K بازدید | 6 دیدگاه

تراژدی در خانواده کاپیتان سابق مانشافت؛

جزییات مرگ دردناک فرزند مشاییل بالاک

امیلیو بالاک، پسر 18 ساله میشاییل بالاک، صبح امروز در اثر چپ شدن موتور چهار چرخه‌اش در دم جان سپرد.

جزییات مرگ دردناک فرزند مشاییل بالاک

به گزارش "ورزش سه"، در حادثه ای تلخ و وحشتناک، صبح امروز میشاییل بالاک، کاپیتان سابق تیم ملی آلمان، پسر نوجوان خود را از دست داد.

رسانه های پرتغالی امروز گزارش کردند که امیلیو در تصادفی هنگام راندن موتور چهارچرخه  در ترویا در جنوب لیسبون جان خود را از دست داد.

روزنامه انگلیسی دیلی میل به نقل از افسر پلیس خورخه سانتوس در مورد چگونگی وقوع این حادثه نوشت: "این حادثه در املاک خانوادگی بالاک رخ داده است. راننده موتور چهارچرخه در جاده عمومی نبود و تنها وسیله نقلیه‌ای بود که در این حادثه حضور داشت."

 

1631441

 

این نوجوان در زمینی ناهموار در حال رانندگی بود که موتور چهار چرخه به عقب برگشت و روی او افتاد. اقدامات برای احیای امیلیو ناموفق بود و گفته می شود مرگ او در همان محل حادثه مشخص شد. سانتوس گفت این حادثه  حدودا در ساعات پایانی شب چهارشنبه تا پنجشنبه حوالی ساعت 2 بامداد رخ داده است.

 

امیلیو یکی از سه پسر میشاییل بالاک و همسر سابقش سیمون بود. بالاک دو پسر دیگر به نام های لویی 19 ساله و جوردی 16 ساله نیز دارد.

 

1631436

 

این خانواده دارای یک ملک در ترویا در جنوب لیسبون است. این شبه جزیره بهشت ​​افراد مشهور است و ژوزه مورینیو، سرمربی مشهور پرتغالی، نیز ملکی در آنجا دارد.

 

میشاییل بالاک در مجموع 98 بار برای تیم ملی آلمان بین سال های 1999 تا 2010 بازی کرد. از 2004 او کاپیتان مانشافت بود.

بالاک در دوران حرفه ای خود در تیم کمنیتزر، کایزرسلاترن، بایر لورکوزن، بایرن مونیخ و چلسی بازی کرد. او فوتبالیست سال آلمان در سالهای 2002، 2003 و 2005 بود. در آخرین دوره مسابقات قهرمانی اروپا، این فوتبالیست سابق که اکنون 44 سال دارد، بازی های یورو 2020 را برای MagentaTV را تجزیه و تحلیل کرد.

این فاجعه وحشتناک همچنین دوستان و آشنایان خانواده بالاک را نیز به شدت متاثر کرده است. رینر کالموند، دوست بالاک به بیلد گفت: "تسلیت می گویم و به فکر میشاییل و خانواده اش هستم. همه اینها بسیار بسیار بسیار تلخ است."

 

1631437

 

کلاوس تاپ‌مولر، مربی بالاک در لورکوزن (2001-2002) گفت: "من و همسرم در عروسی میشاییل و سیمون حاضر بودیم. هر دوی آنها را خوب می شناسیم. این خبر مرا عمیقا ناراحت کرد. از دست دادن فرزند بدترین اتفاق ممکن است. برای هر دو آنها قدرت و توان زیادی آرزو می کنم که بتوانند به بهترین نحو با این فاجعه کنار بیایند. "

 

باشگاه چلسی نیز به بالاک تسلیت گفته است: "همه افراد مرتبط با باشگاه فوتبال چلسی از شنیدن خبر وحشتناک درگذشت امیلیو بالاک در سن بسیار کم 18 سالگی شوکه و ناراحت هستند. همه ما در این زمان غم انگیز به فکر پدرش میشاییل و خانواده او هستیم. "

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها