کد خبر : 1772639 | 15 مرداد 1400 ساعت 09:25 | 11.7K بازدید | 3 دیدگاه

گریلیش: نمی‌توانم برای بازی کنار دی‌بروین صبر کنم

جک گریلیش، خرید جدید منچستر سیتی، تمجید ویژه ای از هم‌تیمی جدید خود یعنی کوین دی بروین انجام داد.

گریلیش: نمی‌توانم برای بازی کنار دی‌بروین صبر کنم

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه منچسترسیتی شب گذشته و بعد از کش و قوس‌های فراوان خبر از جذب جک گریلیش داد. این ستاره انگلیسی با قراردادی به ارزش 100 میلیون پوند از استون ویلا به جمع سیتیزن ها پیوست و قطعاً مهره ای فوق العاده برای پپ گواردیولا تلقی خواهد شد.

 

 

1631511

 

 

جک گریلیش بعد از قطعی شدن انتقال به منچسترسیتی تمجید ویژه ای از هم‌تیمی جدید خود یعنی کوین دی بروین انجام داده و می‌گوید: "من بارها در مورد او صحبت کرده ام.  من همیشه گفته ام که به غیر از رونالدو و مسی، او بهترین در جهان است. من فکر می کنم که او از همه ویژگی های مناسب برخوردار است و طرفداران از سرعت بازی اش نیز لذت می برند.

 

پاس های نهایی کوین دی بروین باورنکردنی است. من فصل گذشته وقتی در استون ویلا بودم در کنار سرمربی نشستم و کلیپ های کوین را تماشا کردم. در واقع این همان کاری است که من می‌خواهم انجام دهم و قصد دارم پاس‌های نهایی ام شبیه او باشد. من قبل از اینکه این کلیپ ها را ببینم 6 پاس گل داده بودم اما فصل پیش بعد از دیدن کارهای او این تعداد را به عدد 10 افزایش دادم که فکر می کنم پیشرفت قابل قبولی است. من هرگز کنار او بازی نکرده ام. البته در مقابلش بوده‌ام و پیراهن او را هم گرفته ام. با این حال می‌توانم بگویم او کسی است که نمی‌توانم برای بازی کنارش صبر کنم."

 

 

1588956

دیدگاه‌ها