کد خبر : 1772677 | 15 مرداد 1400 ساعت 12:34 | 46K بازدید | 4 دیدگاه

ماریو کمپس:

بدون رونالدو و مسی فوتبال اسپانیا تمام شده است

ماریو کمپس، اسطوره آرژانتین، درباره جدایی لیونل مسی از بارسلونا صحبت کرد.

بدون رونالدو و مسی فوتبال اسپانیا تمام شده است

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته باشگاه بارسلونا در خبری شوکه کننده اعلام کرد که هیچ راهی برای تمدید قرارداد لیونل مسی وجود ندارد و این فوق ستاره آرژانتینی و اسطوره بلوگرانا در فصل آینده پیراهن تیم دیگری را بر تن خواهد کرد؛ موضوعی که حالا به صدر اخبار در فوتبال دنیا تبدیل شده و بحث درباره آینده لیونل مسی را به اوج خود رسانده است.

 

در همین حال ماریو کمپس، اسطوره فوتبال آرژانتین به این خبر مهم واکنش نشان داده و می‌گوید: "من نمی‌دانم که بحث جدایی لیونل مسی به مسائل اقتصادی مربوط بوده یا دغدغه او پروژه فوتبال بارسلونا بوده است. او می‌خواهد به شکل تیمی بجنگد اما اگر شما هر چیزی که می‌خواهد را به او بدهید، چگونه می خواهید از دیگران حمایت کنید.

 

 

1631605

 

 

بسیاری هستند که خواهند رفت و برخی دیگر هم به تیم می‌آیند و شما باید به همه آنها توجه کنید. مشکل این است که اگر باشگاه از نظر مالی شرایط خوبی نداشته باشد چگونه می تواند این مسائل را مدیریت کند. مسی کسی است که برای لالیگا و بارسلونا اهمیت زیادی دارد اما ما مجبور نیستیم فکر کنیم که خاویار تباس در این باره تسلیم می‌شود. شما نمی توانید به بارسلونا اجازه دهید که قوانین را زیرپا بگذارد و سالانه 100 یک میلیون یورو به مسی بپردازد.

 

لالیگا حالا دیگر کریستیانو رونالدو و لیونل مسی نخواهد داشت. امباپه یا هر بازیکن دیگری می توانند به این لیگ بیایند اما هیچ کدام این دو هیولا نمی شوند که 10 تا 12 سال در چنین سطح فوق العاده ای عمل کردند. فوتبال اسپانیا امروز مسی بود و با رفتن او دیگر تمام شده است."

دیدگاه‌ها