کد خبر : 1772691 | 15 مرداد 1400 ساعت 13:21 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

قبل از پنالتی بازی کاملا برابر بود؛

آقاجانپور: داوران با تیم قلعه نویی خوب نیستند

مدافع گل گهر عملکرد این تیم نسبت به فصل آینده را مثبت تلقی می کند و اعتقاد دارد مدیریت مسیر خوبی را در پیش گرفته است.

 آقاجانپور: داوران با تیم قلعه نویی خوب نیستند

به گزارش ورزش سه، گل گهر سیرجان که نمایش خوبی مقابل استقلال داشت در نهایت شکست خورد تا این گونه از راهیابی به فینال جام حذفی باز بماند و از این طریق نتواند به سهمیه آسیایی برسد محمد آقاجانپور در این خصوص به خبرنگار ما گفت: در نیمه اول ما تیم برتر میدان بودیم و با تغییر سیستمی که کادرفنی داده بود فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و گل زدیم و با نتیجه یک بر صفر در پایان نیمه اول به رختکن رفتیم. تا قبل از پنالتی دو تیم  بازی برابری به نمایش گذاشتند ولی بعد از آن همه چیز به هم ریخت.

 

او در مورد بحث برانگیز بودن قضاوت داور از نظر گل گهری ها ادامه داد: گرفتن پنالتی اول شیرازه تیم ما را به هم زد و ما نتوانستیم خوب تمرکز کنیم. بعضی وقت ها یک تیم خوب بازی می کند و یک سری اتفاقات نمی گذارد آن تیم به سرانجام خوبی برسد. من به تیم استقلال تبریک می گویم.


مدافع جوان گل‌گهر در مورد علت تعویضش در در ابتدای نیمه دوم این‌گونه توضیح می دهد: به خاطر کارت زردی که در دقایق پایانی نیمه اول گرفتم سرمربی تصمیم گرفت تعویضم کند که کارت دوم را نگیرم.

 

این بازیکن در مورد ناکامی گل‌گهر سیرجان در کسب سهمیه چه از طریق لیگ و چه حذفی عنوان کرد: از راس کار یعنی کادرفنی بگیرید  بازیکنانی که داشتیم همه باعث شدند توقع از ما بالا برود و توقعات از نظر من به حق بود و فکر می‌کنم که ما نسبت به سال گذشته که کاندیدای سقوط بودیم و امسال داشتیم برای بازی‌های آسیایی و قهرمانی جام حذفی می جنگیدیم سیر صعودی داشتیم.

 

من فکر می‌کنم مدیریت گل گهر  مسیر خوبی را در پیش گرفته و من نوید این را می دهم که سال بعد برای گل گهر خیلی خوب است و امیدوارم در فصل جدید بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. علاوه بر شایستگی هایی که داشتیم کمترین حق ما کسب سهمیه آسیایی بود. بابت بازی نساجی باید بگویم که داور دو صحنه پنالتی واضح را برای ما نگرفت و اگر پنالتی صددرصد را می گرفت تیم ما یک بر صفر جلو می‌افتاد و نتیجه عوض می شد ولی باز هم کاری نمی توان کرد. من فکر می‌کنم داوران با تیم آقای قلعه‌نویی رابطه خوبی ندارند و حقش هم  نیست اینگونه ضربه بخورد. آقای قلعه‌نویی تا مرز سکته پیش رفت و باید مراعات حالش را کرد! انشاالله که فصل جدید همه چیز خوب پیش برود.

دیدگاه‌ها