کد خبر : 1772694 | 15 مرداد 1400 ساعت 13:30 | 37.1K بازدید | 4 دیدگاه

آینده نامعلوم مهاجم بلژیکی؛

یک گزینه جدید برای جانشینی لوکاکو در اینتر

به نظر می‌رسد که ادین ژکو به گزینه جدید سران اینتر در صورت جدایی روملو لوکاکو تبدیل شده است.

یک گزینه جدید برای جانشینی لوکاکو در اینتر

به گزارش "ورزش سه"، گزارش‌ها حاکی از آن است که ستاره بی چون و چرای اینتر در رقابت‌های فصل گذشته یعنی روملو لوکاکو در آستانه جدایی از این باشگاه قرار گرفته است. همچنین گفته شد که این بازیکن اخیراً به سران نراتزوری اطلاع داده که قصد دارد این تیم را به مقصد چلسی ترک کند و به نوعی تصمیم نهایی خود را اتخاذ کرده است.
 
گزارش شده که اینتر روملو لوکاکو را با مبلغی نزدیک به 130 میلیون یورو به چلسی خواهد فروخت اما حالا رسانه‌های ایتالیایی ادعا می‌کنند که این باشگاه برای جذب جانشین این ستاره بلژیکی تنها می‌تواند 35 میلیون یورو هزینه کند.

 

1631687


 
در این بین به نظر می‌رسید که دوشان ولاهوویچ و دووان زاپاتا گزینه‌های اصلی اینتر برای جانشینی لوکاکو به حساب می آیند اما حالا به نظر می‌رسد که با توجه به بودجه اینتر جذب این دو بازیکن غیرممکن خواهد بود چرا که آنها ارزشی بالغ بر 40 تا 50 میلیون یورو دارند. با این اوصاف حالا ادین ژکو به محتمل ترین گزینه برای تقویت خط حمله اینتر تبدیل شده است. ستاره بوسنیایی احتمالاً در فصل پیش رو یک بازیکن ثابت ترکیب تیم مورینیو نخواهد بود و شایعات زیادی در رابطه با جدایی او از رم وجود دارد.

طرفداران اینتر رئیس چینی باشگاه یعنی استیون ژانگ را مسئول نابسامانی‌های نراتزوری می‌دانند. اینتر بعد از پایان فصل گذشته آنتونیو کونته را از دست داد و پس از آن برای بهبود اوضاع مالی خود یکی از ستاره‌های کلیدی اش یعنی اشرف حکیمی را هم به فروش رساند؛ این در حالی است که اکنون بهترین بازیکن نراتزوری در فصل گذشته یعنی لوکاکو نیز در آستانه جدایی قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها