کد خبر : 1772851 | 16 مرداد 1400 ساعت 12:57 | 123.4K بازدید | 18 دیدگاه

واکنش ستاره‌های بارسلونا به جدایی لیونل مسی (عکس)

ستاره های بارسلونا یک به یک با لیونل مسی، اسطوره آرژانتینی این باشگاه وداع کرده اند.

به گزارش "ورزش سه"، گرچه در ساعات ابتدایی شاهد سکوت عجیبی از سوی بازیکنان بارسلونا به خبر جدایی لیونل مسی بودیم، اما کم کم این سکوت شکست و حالا بازیکنان قدیمی و البته ستاره های جوان بلوگرانا هر کدام با انتشار پست های جداگانه با بهترین بازیکن تاریخ این باشگاه خداحافظی کردند.

 

سرخیو بوسکتس در این باره نوشت: "بابت آنچه برای باشگاه انجام دادی تشکر می کنم. تو در کودکی به اینجا آمدی و به عنوان بهترین بازیکن تاریخ در حال ترک باشگاه هستی. باعث شدی این باشگاه به اوج خود برسد و همیشه می توانم بگویم که کنارت بازی کرده و لحظات فراوانی با تو تقسیم کردم. خیلی دلم برایت تنگ خواهد شد."

 

1632090

 

آنسو فاتی در اینستاگرام خود نوشت: "همه بازیکنانی که به لاماسیا می آیند، آرزو دارند که بتوانند در کنار شما بازی کنند و من احساس خوشبختی می کنم که به این هدف دست یافته ام. من می خواستم از شما بابت این دو سال تشکر کنم، بابت رفتارهای محبت آمیز شما نسبت به من و برای همه چیزهایی که آموختم، من و خانواده ام همیشه سپاسگزار خواهیم بود."

 

1632089

 

فیلیپ کوتینیو نیز نوشت: "بابت همه چیز متشکرم، ملاقات و بازی در کنار تو افتخار بزرگی بود، من از رفتارت با من و خانواده ام در این مدت بسیار سپاسگزارم. برایت آرزوی موفقیت های بیشتر در آینده دارم."

 

1632097

 

ریکی پویگ در اینستاگرام خود نوشت: "من توانستم به آرزوی هر کودک علاقمند به فوتبال رسیده و بتوانم لحظاتی را در رختکن با بهترین بازیکن جهان تقسیم کنم. زندگی، یادگیری و رقابت با او بهترین چیزی است که در این دو سال اخیر برایم اتفاق افتاده، ممنون لئو."

 

1632093

 

میرالم پیانیچ نیز نوشت: "لئو، ملاقات با تو لذت بخش بود، تو انسان خاصی هستی و برایت آرزوی بهترین ها را در آینده در کنار خانواده دارم."

 

1632094

 

اما واکنش سرخی روبرتو: "وقتی کوچک بودم رویایم بازی در تیم اول بارسا بود، اما رسیدن به این هدف در کنار تو، بهترین بازیکن تاریخ فوتبال، چیزی بود که هرگز تصور نمی کردم. بابت همه گل هایی که به ثمر رساندی، همه عناوینی که با هم جشن گرفتیم و برای اینکه این باشگاه را به اوج رساندی از تو ممنونم."

 

1632095

 

و پست آنتوان گریزمان: "به خاطر تمام کارهایی که در بارسلونا انجام دادی متشکرم. برای شهر، برای باشگاه ... تو همه چیز را تغییر دادی. من مطمئن هستم که این خداحافظی همیشگی نیست و مسیر تو دوباره با بارسلونا گره می‌خورد. برایت بهترین ها را آرزو می کنم، هر کجا که هستی در کنار خانواده ات شاد باشی. برای من مانند الگو بودی و معدود افرادی متوجه می شوند مسی بودن یعنی چه."

 

1632092

 

ژاوی هرناندز، کاپیتان سابق بارسلونا نوشت: "به عنوان یک فرد، هم تیمی و رفیق، فقط می توانم به خاطر همه چیزهایی که در این سالها به ارمغان آوردی تشکر کنم، هر کجا هستی برایت بهترین ها را آرزو می کنم."

 

1632091

 

پدرو رودریگز، وینگر سابق بارسا نیز اینگونه واکنش نشان داد: "تو برای همه الگو بودی، احساس خوشبختی دارم که در کنارت بازی کرده و لحظات خوب زیادی را تقسیم کردم. بهترین ها و موفقیت در مرحله جدید را برای تو و خانواده ات آرزو دارم."

دیدگاه‌ها