کد خبر : 1772955 | 16 مرداد 1400 ساعت 21:50 | 15.4K بازدید | 1 دیدگاه

چرا موفقیت لروی سانه برای بایرن اهمیت زیادی دارد؟

درخشش لروی سانه در ادامه کار خود در بایرن مونیخ برای این باشگاه از اهمیت بالایی برخوردار است.

چرا موفقیت لروی سانه برای بایرن اهمیت زیادی دارد؟

به گزارش "ورزش سه"، لروی سانه در نقل و انتقالات تابستانی  2019 تا آستانه جدایی از منچستر‌سیتی و پیوستن به بایرن مونیخ پیش رفت اما مصدومیت شدید و بد موقع او پیش از آغاز فصل باعث شد که تمام معادلات درباره این وینگر آلمانی به هم بخورد و باواریایی‌ها در آن مقطع زمانی از جذب این بازیکن منصرف شوند. 

 

با این حال در تابستان گذشته و بعد از کش و قوس های فراوان ستاره آلمانی با بایرن مونیخ قرارداد امضا کرد. لروی سانه با عقد قراردادی 5 ساله به ارزش 54 میلیون پوند به جمع باواریایی ها اضافه شد و شماره 10 این تیم را از آن خود کرد تا بالاخره به هدف مهم خود یعنی بازی برای بایرن دست یافته باشد.

 

 

1531872

 

 

در حالی که سانه با امیدهای فراوان راهی بایرن مونیخ شده بود اما نتوانست در فصل گذشته انتظارات را برآورده کند و عملکرد او با انتقاداتی همراه بود. در همین راستا اتلتیک گزارش داده که عملکرد لروی سانه در حضور بلندمدت خود در بایرن مونیخ برای صالح حمیدزیچ و به طور کلی این باشگاه از اهمیت بالایی برخوردار است؛ در این گزارش ادعا شده که بایرن مونیخ در همان زمان که او را به خدمت گرفت می‌توانست کای هاورتز جذب کند اما آنها سانه را ترجیح دادند. در موقع باواریایی‌ها اصلاً دوست ندارند که در آینده از این اقدام آن ها به عنوان یک اشتباه یاد شود. این در حالی است که هاورتز در فصل گذشته موفق شد گل قهرمانی چلسی در چمپیونزلیگ را به ثمر برساند.

دیدگاه‌ها