کد خبر : 1837093 | 15 مرداد 1401 ساعت 20:56 | 26.5K بازدید | 17 دیدگاه

تماس یونایتد با بایرن؛ لروی سانه را می‌خواهیم

منچستریونایتد در تماس با بایرن مونیخ تمایل خود را برای جذب لروی سانه، ستاره آلمانی این تیم، اعلام کرد.

تماس یونایتد با بایرن؛ لروی سانه را می‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، پرونده نقل و انتقالات منچستریونایتد هنوز بسته نشده و اریک تن‌هاخ که نتوانسته آنتونی را از آژاکس به خدمت بگیرد و از سوی دیگر مطمئن نیست کریستیانو رونالدو را فصل آینده در اختیار داشته باشد؛ همچنان به دنبال جذب یک مهره تهاجمی است. به این‌منظور او لروی سانه، ستاره آلمانی بایرن مونیخ را هدف گرفته است.

1733038

لروی سانه پیش از پیوستن به بایرن مونیخ در منچسترسیتی بازی می‌کرد و پیوستن او به یونایتد می‌تواند در رقابت دو تیم همشهری تنش‌زا باشد. ستاره آلمانی در سال 2020 سیتی را ترک کرد و به بایرن پیوست ولی او در این مدت با فراز و نشیب‌های زیادی در این باشگاه مواجه بوده است.

با پیوستن سادیو مانه به بایرن در تابستان امسال، لروی سانه بیش از پیش نگران فیکس شدن در ترکیب این تیم خواهد بود. این ستاره 26ساله فصل گذشته تنها در 22 بازی بوندس‌لیگا برای بایرن به میدان رفت.

1733039

با اینکه گفته می‌شد اریک تن‌هاخ از ترکیب آنتونی مارسیال در نوک خط حمله و مارکوس راشفورد و جیدون سانچو در دو طرف او راضی است اما تماس یونایتد با بایرن مونیخ برای جذب لروی سانه نشان می‌دهد این مربی هلندی به دنبال متنوع کردن گزینه‌های تهاجمی خود در فصل آتی است.

دیدگاه‌ها