کد خبر : 1773003 | 17 مرداد 1400 ساعت 10:34 | 18.1K بازدید | 1 دیدگاه

2 گل به کراسنودار؛ سردار آزمون علیه تاشویف

پیش از دیدار زنیت – کراسنودار در هفته سوم لیگ برتر روسیه سرمربی سابق تیم کراسنودار در مورد این بازی و هم چنین سردار آزمون صحبت کرد.

2 گل به کراسنودار؛ سردار آزمون علیه تاشویف

سرگئی تاشویف، سرمربی پیشین تیم کراسنودار به سایت Bobsoccer گفت: «زمان رفتن سردار آزمون از زنیت فرا رسیده است. او در روسیه همه چیز به دست آورد و اکنون زمانی است که آزمون باید راهی لیگ بهتری در اروپا و وارد دنیای فوتبالی بزرگتری شود.به نظر می‌رسد سردار آزمون دیگر انگیزه‌ای در زنیت ندارد و این تیم باید به دنبال استعدادهای جوان و جاه‌طلب  باشد. بهتر است زنیت نگاهی به بازیکنان آکادمی خود داشته باشد.»

 

تصور تاشویف در مورد سردار آزمون کاملا اشتباه بود به این خاطر که مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در این دیدار بسیار با انگیزه فوتبال کرد و زننده دو گل از سه گل تیمش بود. در این بازی تیم زنیت 3-2 پیروز شد تا به سومین پیروزی پی یا پی خود دست یابد. زنیت به همراه سردار آزمون سه قهرمانی متوالی را در لیگ برتر روسیه تجربه کرده است. سردار آزمون یک فصل دیگر با زنیت قرارداد دارد و مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد آخرین وضعیت خود گفته است تا آخرین روز حضور در این تیم با انگیزه فوتبال خواهد کرد.

دیدگاه‌ها