کد خبر : 1773012 | 17 مرداد 1400 ساعت 10:59 | 13.6K بازدید | 1 دیدگاه

نریمان جهان:از عملکرد خودم راضی‌ام

مشکلات تراکتور را همه تیم‌ها دارند

هافبک تراکتور معتقد است در تمام تیم ها مشکلات مالی وجود دارد و با آمدن مدیر عامل جدید مشکلات شان حل می شود.

مشکلات تراکتور را همه تیم‌ها دارند 

به گزارش ورزش سه، تراکتور با پیروزی در بازی پایانی لیگ بیستم مقابل سایپا در نهایت موفق شد رتبه چهارمی را مال خود کند تا اینکه  مجدد سهمیه آسیایی را بگیرد سامان نریمان جهان در این خصوص به خبرنگار ما گفت: بچه ها در این فصل خیلی خوب کار کردند دست همه آنها درد نکند. انشاالله با سرمربی جدید مان آقای کمالوند بتوانیم برای فصل آینده یک رتبه خوب و در شأن تراکتور کسب کنیم و تمام هم و غم ما همین است.


این بازیکن در مورد عملکرد فردی خودش ادامه داد: من از نیم فصل دوم اضافه شدم و فکر می کنم ۶ پاس گل دادم،دو گل زدم و یک پنالتی گرفتم و در دو،سه گل دیگر هم نقش مستقیم داشتم که به نظرم آمار خوبی بود چون بهترین پاسور لیگ ۹ پاس داده و من با بازی های آسیایی ۶ پاس دادم و در کل از خودم رضایت داشتم.


وی که سابقه کار زیر نظر فراز کمالوند در گسترش فولاد و تراکتور عنوان کرد: بله من با ایشان در تراکتور و گسترش کار کردم و اولین مربی بزرگسالان من هم آقای کمالوند بوده است. خیلی خوشحال هستم که به تراکتور آمده و امیدوارم کنار هم به تیم کمک کنیم و انشالله یک رده خوب یا حتی قهرمانی کسب کنیم گرچه نمی‌توان از الان چیزی را پیش‌بینی کرد ولی هدف ما این است بتوانیم هواداران خوبمان را خوشحال کنیم. آقای کمالوند مربی خوب و با دانشی است و من این موضوع را در دو سالی که با او کار کردم کاملاً حس کردم.

 

1606614


هافبک تراکتور در مورد انتصاب مدیرعامل جدید این باشگاه گفت: من قبلاً با آقای نظمی هم کار کردم و به نظر من خیلی مدیرعامل خوبی است و ۶ سال پیش هم که اینجا بودم واقعا دیدم که یک مدیر  دلسوز و پیگیر است و شب و روز فقط به این فکر می کند که نیاز بچه ها را برطرف کند و از موقعی که آمده تاثیراتش حس شده و انشاالله ادامه داشته باشد. آمدن ایشان برای کادرفنی و بازیکنان قوت قلب است و می تواند خیالمان راحت باشد که اگر مشکلی داشتیم می توانیم با کسی در میان بگذاریم.


بازیکن تراکتور در مورد مشکلات مالی که پیش آمده بود و بازیکنان تصمیم به فسخ یکطرفه قرارداد گرفته بودند توضیح داد: این مشکلات در همه جا وجود دارد و در سایر باشگاه‌ها مشکل مالی هست. به هر حال تراکتور هم یک تیم خصوصی است و آقای  نظمی از زمانی که آمده از صمیم قلب دارد تلاش می کند و قرار است با بچه ها تا قبل از فصل جدید تسویه شود.

دیدگاه‌ها