کد خبر : 1773047 | 17 مرداد 1400 ساعت 15:50 | 27.5K بازدید | 0 دیدگاه

تونی کروس:

امباپه گزینه جذابی برای ماست، می‌دانستم آلابا می‌آید

تونی کروس در پادکست برادرش در مورد احتمال انتقال کیلیان امباپهبه رئال و نیز داوید آلابا صجبت کرد.

امباپه گزینه جذابی برای ماست، می‌دانستم آلابا می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در نقل و انتقالات تابستانی 2021 تنها داوید آلابا را جذب کرده و هیچ تحرک دیگری نداشته است. باشگاه مادریدی در سه هفته پیش رو نیز تنها به فروش بازیکن فکر خواهد کرد مگر اینکه کیلیان امباپه در دسترس قرار بگیرد و امکان جذبش مهیا شود. لیونل مسی به زودی راهی پی اس جی خواهد شد و شاید این مساله باعث شود تا باشگاه پاریسی امباپه را در فهرست خروج قرار دهد. از قرارداد این ستاره فرانسوی تنها یک سال باقیمانده و او تمایلی برای تمدید ندارد.

 

 

1626226

 

 

تونی کروس ستاره آلمانی رئال در مورد احتمال جذب کیلیان امباپه گفت:« کیلیان امباپه جذاب ترین گزینه در نقل و انتقالات است ولی طبعا ارزان قیمت نیست. من ترجیح می دهم در مورد بازیکنانی حرف بزنم که انتقال شان به رئال قطعی شده است اما شایعات پیرامون انتقال امباپه را هم درک می کنم چون رئال همیشه بهترین های دنیا را می خواهد و از این حجم اخبار در مورد او تعجب نمی کنم.»

 

 

1625758

 

 

داوید آلابا در رئال:« داوید را از دوران حضورش در بایرن به خوبی می شناسم و هم تیمی بودیم. زودتر از همه می دانستم او به رئال می آید هرچند این خبر را خودش به من نداده بود. با جدایی سرخیو راموس و رافا واران که در هشت سال گذشته زوج دفاعی رئال بودند، ما نیاز به یک مدافع باکیفیت و بزرگ داشتیم و آلابا همان مهره مدنظر بود.

راموس در بیش از 600 بازی توانسته بود 100 گل بزند و با رئال فاتح 22 جام شد. واران و راموس برای رئال رایگان بازی نمی کردند. پیدا کردن جانشینی برای اینها ساده نیست و باید مبالغ زیادی هزینه کرد ولی باشگاه آلابا را رایگان در اختیار گرفت و این ارزش زیادی دارد. رئال حتی برای واران در 18 سالگی هم 10 میلیون یورو هزینه کرده بود.»

 

 

دیدگاه‌ها