کد خبر : 1773055 | 17 مرداد 1400 ساعت 14:31 | 36.6K بازدید | 2 دیدگاه

جذب ژکو توسط اینتر دلیل مذاکره دوباره برای خرید سردار

رسانه های ایتالیا: درخواست مورینیو برای جذب آزمون

رسانه های ایتالیایی از درخواست دوباره آقای خاص برای به خدمت گیری سردار آزمون، در صورت پیوستن ادین ژکو به اینتر خبر داده اند.

رسانه های ایتالیا: درخواست مورینیو برای جذب آزمون

به گزارش "ورزش سه"، جدایی روملو لوکاکو از اینتر، باعث انتقالات دومینو واری در چند باشگاه اروپایی خواهد شد. به نظر می رسد طی ساعات آینده خبر پیوستن لوکاکو به چلسی به صورت رسمی اعلام شود و اینتر نیز به دنبال جذب بازیکن جایگزین ستاره فصل پیش خود است.


در ساعات گذشته، خبرنگاران معتبر ایتالیایی از علاقه اینتر به جذب دوان زاپاتا مهاجم آتالانتا خبر داده اند ضمن اینکه ادین ژکو مهاجم اهل بوسنی و هرزگوین رم نیز مورد توجه نراتزوری قرار گرفته است و سیمونه اینزاگی قصد دارد علاوه بر زاپاتا، ژکو را نیز در اختیار داشته باشد.


باشگاه رم طی توافقی شخصی با ژکو به او قول داده که در صورت رسیدن پیشنهادی مناسب، اجازه خروج او را صادر کند و در صورتی که اینتر این بازیکن را به خدمت بگیرد، رم برای انتخاب جانشین او به سراغ سردار آزمونی می رود که در این تابستان بحث در خصوص پیوستن او به جالوروسی ها مطرح بود.


وب سایت il Romanista که به اخبار باشگاه رم می پردازد، مدعی شد که در صورت جدایی ژکو، مورینیو یک بار دیگر درخواست جذب آزمون را به مدیران این تیم خواهد داد. در این گزارش آمده است که زنیت پیش از این برای فروش سردار به رم، مبلغ 20 میلیون یورو مطالبه کرده بود و حالا که این باشگاه روسی از نیاز رم به یک مهاجم نوک خبردار است، ممکن است هزینه فروش آزمون را افزایش دهد.

 

1632539

 


این سایت ایتالیایی در ادامه آورده است: از خروج ژکو و پیوستن او به اینتر، چیزی عاید رم نمی شود در نتیجه آنها برای خرید یک مهاجم جانشین، به پول نقد نیاز دارند و باید یک بازیکن به فروش برود. الساندرو فلورنزی مورد علاقه سویا اسپانیاست و احتمالا با فروش او، مبلغ قابل توجهی در اختیار مدیران رم قرار می گیرد و آنها قادر خواهند بود از میان آزمون، بلوتی، لوکا یوویچ و یا حتی مائورو ایکاردی، جانشین ژکو را به خدمت بگیرند.


علاوه بر این، وب سایت siamolaroma نیز که اخبار رم را پوشش می دهد، به خبر علاقه مورینیو به مسی ایرانی پرداخت. این وب سایت نوشت: رم هنوز به دنبال جذب آزمون، بازیکن مورد علاقه مورینیو است. در صورت جدایی احتمالی ادین ژکو، گزینه مورد نظر مورینیو برای خط حمله، سردار آزمون است. احتمال پیوستن ژکو به اینتر افزایش یافته و رم به فکر انتخاب جانشین اوست. علاوه بر بلوتی و ایکاردی، سردار آزمون نیز یکی از گزینه های رم است.

 

 

1632540


این وب سایت در پایان نوشت: رم سردار آزمون را رها نمی کند چرا که این مهاجم ایرانی گزینه مورد علاقه مورینیو برای تکمیل خط حمله است، اما زنیت بیش از 20 میلیون یورو بر روی او قیمت گذاری کرده است.


اما در این میان، ایوان مدسون خبرنگار اسکای ایتالیا نیز ادعای عجیبی را مطرح کرده است. او طی ساعات گذشته در چندین توئیت مدعی شد که اینتر برای جانشینی لوکاکو به دنبال انتخاب یکی از میان ولاهوویچ و یا آزمون اوست. او اخبار پیشنهاد فروش مارسیال از سوی منچستر به سران نراتزوری را رد و مدعی شد که گزینه دوم اینتر برای جانشینی لوکاکو، سردار آزمون است.

 

1632541

ایوان مدسون خبرنگار اسکای ایتالیا  در چندین توئیت مدعی شد که آزمون یکی از گزینه های اینتر برای جایگزینی لوکاکو است. طی ساعات گذشته، مسی ایرانی به تیم های بزرگ ایتالیا لینک شده است و باید دید او سرانجام راهی چه تیمی خواهد شد.

 

 

دیدگاه‌ها