کد خبر : 1773169 | 18 مرداد 1400 ساعت 01:13 | 29.6K بازدید | 14 دیدگاه

عذاب 120 دقیقه ای فرهاد مجیدی روی سکو

فرهاد مجیدی برای دومین بار متوالی فینال جام حذفی را باخت؛ و اینبار سختی زیادی را در استادیوم محل برگزاری بازی متحمل شد.

عذاب 120 دقیقه ای فرهاد مجیدی روی سکو

به گزارش "ورزش سه"، او به دلیل محرومیت 120 دقیقه از روی سکوها استقلال را در برابر فولاد هدایت کرد و این برای او خیلی سخت بود. به این خاطر که در خیلی از صحنه ها صدایش به گوش بازیکنان استقلال نمی رسید و طبیعتا از روی سکو نمی توانست همانند کنار خط تیمش را هدایت کند و خیلی حرص خورد.

 

1632756

 

120 دقیقه بازی با فولاد برای فرهاد مجیدی عذاب آور بود چرا که اگر در کنار خط بود با واکنش هایی که از خود نشان می داد عصبانیت خود را بروز می داد اما از روی سکو دست او برای واکنش ها باز نبود. اوج لحظات سخت برای فرهاد مجیدی دقایقی بود که دو تیم پشت ضربات پنالتی ایستادند و در نهایت با ضرباتی که از سوی فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان هدر رفت استقلال بازی را باخت و فرهاد مجیدی در پایان ضربات پنالتی از فرط ناراحتی به سرعت به رختکن رفت و دوربین های استادیوم دیگر نتوانستند او را شکار کنند.

 

1632757

 

در جریان بازی فشاری که روی فرهاد مجیدی وجود داشت به مراتب بیشتر از جواد نکونام بود چرا که فرهاد هدایت آبی ها را برعهده داشت که تنها انتظار از این تیم قهرمانی است و از سویی استقلال فصل گذشته فینال جام حذفی را از دست داده بود. فرهاد مجیدی و  تکرار یک ناکامی. شاید ترس از این اتفاق موجب شد او در طول بازی و از روی سکو با استرس کار را دنبال کند و در نهایت همان چیزی که دوست نداشت برای او رخ داد.

 

1632758

دیدگاه‌ها