کد خبر : 1773177 | 18 مرداد 1400 ساعت 01:29 | 60.2K بازدید | 2 دیدگاه

دبل شیمبا با فولاد؛ از لیگ تا حذفی

یک جام دیگر برای پیرمرد پرخاطره (عکس)

مهاجم برزیلی تیم فولاد دومین قهرمانی خود را با این تیم جشن گرفت.

یک جام دیگر برای پیرمرد پرخاطره (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فولاد با برتری 4 بر 2 در ضربات پنالتی مقابل استقلال، فاتح جام حذفی فوتبال ایران شد. ایوب والی، کاپیتان پرسابقه تیم فولاد جام قهرمانی را به صورت مشترک همراه با لوسیانو پریرا بالای سر برد؛ بازیکنی که خاطرات شیرینی با فولاد دارد و این قهرمانی، دومین قهرمانی او با تیم اول خوزستان است.

 

لوسیانو پریرا همراه با فولاد قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۳-۱۳۹۲را کسب کرده بود و با قهرمانی امشب، همراه با این تیم دبل کرد. او پس از قهرمانی با فولاد در لیگ برتر، فوتبال خود را در تیم های سپاهان، گسترش فولاد و نفت آبادان ادامه داد و بار دیگر به خوزستان بازگشت تا با اولین تیم ایرانی اش، آخرین سال های فوتبالی خود را پشت سر بگذارد.

 

1632765

 

شیمبا که با سپاهان هم یک قهرمانی در لیگ برتر ایران کسب کرده بود، برای تکمیل کردن خاطرات شیرین خود در فوتبال ایران به یک قهرمانی جام حذفی نیاز داشت که به آن رسید و امشب کاپ قهرمانی جام حذفی 00-99 را بالای سر برد.

 

گفتنی است که مهاجم 37 ساله فولاد در مجموع ۸۶ گل در لیگ برتر، ۹ گل در جام حذفی، ۱۰ گل در مرحله گروهی لیگ قهرمانان و دو گل در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رسانده تا به رکورد ۱۰۷ گل با پیراهن تیم ‌های ایرانی در طول ۹ سال حضورش دست یابد. او دو فصل قبل و با ۱۶ گل به همراه کی‌ روش استنلی عنوان آقای گلی را کسب کرد. شیمبا این فصل در بازی جام حذفی مقابل ماشین سازی 3 گل و در دیدار های آسیایی فولاد ۴ گل به ثمر رساند تا نشان دهد همچنان یک مهاجم توانمند است.

دیدگاه‌ها