کد خبر : 1773205 | 18 مرداد 1400 ساعت 10:02 | 377.5K بازدید | 41 دیدگاه

تلخی مضاعف درشبی که جام از دست رفت

خداحافظی غیر منتظره نادری از استقلال

در پایان بازی فولاد – استقلال محمد نادری در حالی که پیراهنی با تصویر اسطوره استقلال، منصور پورحیدری بر تن داشت بر چمن بوسه زد و راهی رختکن شد.

خداحافظی غیر منتظره نادری از استقلال

به گزارش "ورزش سه"، این بدین معنی بود که محمد نادری دیگر قصد ادامه حضور در ترکیب تیم آبی را ندارد و بعد از تجربه بازی در پرسپولیس و استقلال حالا می رود تجربه بازی در یک تیم بزرگ دیگر را به دست بیاورد. محمد نادری پیش از این در تراکتور هم حضور داشته است. 

 

محمد نادری در روزهای حضور در تراکتور به عنوان بازیکن قرضی برای نساجی بازی کرد و بعد از حضور در این تیم بود که راهی تیم کورتریک بلژیک شد اما  بازی اش در لیگ بلژیک طولانی نبود بطوریکه به عنوان بازیکن قرضی این بار سر از تیم پرسپولیس در آورد. حضور او در تیم پرسپولیس هم کوتاه مدت بود و حالا بعد از یک فصل بازی در استقلال هم به دنبال پیوستن به یک تیم جدید است. 

 

محمد نادری هنوز تیم فصل بعد خود را مشخص نکرده است. شاید این بازیکن به دنبال بازگشت به تیم بلژیکی باشد و شاید هم بار دیگر به عنوان بازیکن قرضی از سوی تیم بلژیکی راهی یک تیم جدید شود. محمد نادری بعد از جدایی از پرسپولیس امیدوار بود به همراه استقلال به یک جام دیگر دست پیدا کرد اما اتفاقات شب گذشته در استادیوم نقش جهان برای او و همه استقلالی ها تلخ و دردناک بود به این خاطر که آبی ها در جریان بازی موفق به گلزنی نشدند ودر ضربات پنالتی هم به محسن فروزان یک استقلالی سابق باختند و بدون جام اصفهان را ترک کردند.

 

1624018

 

اما با جدایی محمد نادری از استقلال، این تیم در خط دفاع و در جناح چپ با کمبود مهره مواجه خواهد شد به این خاطر که استقلال در این جناح با جدایی محمد نادری تنها متین کریم زاده را خواهد داشت و این بازیکن به تنهایی قادر نخواهد بود همه نیازهای این تیم را در جناح چپ بر آورده کند؛ به خصوص که برای هر بازیکن احتمال محرومیت و مصدومیت وجود دارد. شاید استقلال در روزهای آتی در مذاکره ای که با محمد نادری خواهد داشت موفق شود او را در اردوی تیم آبی نگه دارد. از یک طرف باید به این نکته هم اشاره کرد او حتما تصمیم قاطعی در این زمینه گرفته که چمن استادیوم را بوسید و چنین بازیکنانی کمتر تصمیمشان تغییر کرده است. با جدایی محمد نادری بدون شک سیاست اول استقلال در نقل و انتقالات باید خرید بازیکن دفاعی در جناح چپ باشد به وِیژه که بازیکن چپ پای با کیفیت کمتر در بازار وجود دارد. به واقع یکی از اولویت های استقلال در بازار نقل و انتقالات باید خرید مدافع چپ پا باشد. 

 

استقلال بعد از – از دست دادن جام روزهای پر التهابی را تا شروع فصل جدید بازی ها پیش رو خواهد داشت به این خاطر که چند بازیکن دیگر هم به دنبال جدایی از اردوی تیم آبی هستند. جز محمد نادری – مهدی قایدی و دو سه بازیکن دیگر هم به دنبال ترک استقلال هستند و استقلال برای برنامه ریزی فصل جدید باید در فصل نقل و انتقالات اقدامات اساسی انجام دهد. آنهم در روزهایی که مدیریت استقلال و سرمربی تیم خیلی بهم نزدیک نیستند و رابطه خوبی با هم ندارند. باید منتظر ماند و در روزهای آتی واکنش و اقدامات باشگاه استقلال را در زمینه جدایی بازیکنانی چون محمد نادری دید.

دیدگاه‌ها