کد خبر : 1773208 | 18 مرداد 1400 ساعت 10:06 | 17.7K بازدید | 2 دیدگاه

برادران حردانی و تقدیم جام به مادر

صالح و صابر حردانی بازیکنان فولاد شب گذشته پس از فتح جام حذفی با شادمانی بسیار این افتخار خود را به مادرشان تقدیم کردند.

برادران حردانی و تقدیم جام به مادر

به گزارش "ورزش سه"، صابر حردانی در ابتدا گفت: خدارا شکر بعد از دوسال پرفشار در آسیا و لیگ برتر توانستیم جام حذفی را ببریم و قهرمان شویم. اولین جام من و صالح است. امیدوارم در سال‌های بعد باز هم بتوانیم برای فولاد جام بیاوریم و قهرمان شویم. از این موفقیت خیلی خوشحال هستیم. به تمام هواداران فولاد به خصوص خوزستانی‌ها و هم شهری‌هایم رامهرمزی‌ها تبریک می‌گویم.

 

او ادامه داد: بازی سختی داشتیم و توانستیم قهرمانی را به دست بیاوریم. این جام و مدال را به هوادارهای فولاد خوزستان تقدیم می‌کنیم و به امید خدا همین روند را ادامه دهیم و جام‌های بیشتری به دست بیاوریم.

 

صالح حردانی در تکمیل حرف‌های برادرش گفت: خدا را برای این جام شکر می‌کنم و این جام را به مادرم هدیه می‌دهم که چندسالی بود پای ما بسیار سختی کشید. به او تبریک می‌گویم. از همین جا دستش را می‌بوسیم به خاطر تمام زحماتی که برای ما کشید و مخصوصا دایی‌های عزیزم بهروز و پرویز آرمیده. مادرم بعد از فوت پدرم هم برایم مادری و  هم پدری کرد دستش را می‌بوسیم و این جام را به او هدیه می‌دهم و به او تبریک می‌گویم.

دیدگاه‌ها