کد خبر : 1773231 | 18 مرداد 1400 ساعت 11:55 | 53.9K بازدید | 4 دیدگاه

۵ دقیقه‌ احساسی که جام را از استقلال دزدید

پخش کلیپی از خانواده بازیکنان سورپرایز بزرگ کادرفنی پیش از دیدار فینال بود.

۵ دقیقه‌ احساسی که جام را از استقلال دزدید

به گزارش ورزش سه، شب گذشته دیدار فینال جام حذفی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان بین تیم‌های فوتبال استقلال تهران و فولاد خوزستان برگزار شد و در نهایت قرمزهای اهوازی توانستند در ضیافت پنالتی‌ها پیروز شوند و جام را با خود به اهواز ببرند.


اکثر جوانب مسابقه شب گذشته مورد بررسی قرار گرفت اما در رختکن فولاد پیش از شروع مسابقه چه گذشت؟ فولادی‌ها که پس از گرم کردن ابتدایی آماده حضور در میدان بودند با سورپرایز ویژه کادرفنی قرار گرفتند. فیلم ۵ دقیقه ای برای بازیکنان پخش شد که در آن فرزندان و یا والدین بازیکنان با آن‌ها سخن گفتند و همین کلیپ فوق انگیزشی باعث شد فضای احساسی در رختکن برپا شود و یک انرژی مضاعف به تمامی اعضای تیم پیش از این دیدار حساس داده شود تا تمامی اعضا هم‌قسم برای کسب جام برای شادی هواداران، مردم خوزستان و خانواده‌های‌ خود شوند.

 

1632895


انرژی فراوان، میل و انگیزه بی‌نهایت برای کسب اولین جام حذفی تاریخ باشگاه فولاد باعث شد تا فولاد یکی از نمایش‌های خوبش را در زمین ارائه کند و ما را یاد عملکردش در مسابقات آسیایی بیندازد. نمایشی که در پایان منجر به این شد تا نکونام در نقش جهان به آسمان پرتاب و خواب یک شب از خوزستان گرفته شود. شادی و هلهله در خیابان‌های اهواز  شاید نتیجه همان پنج دقیقه‌ای بود که بمب و دوپینگ روحی فولادی‌ها شد.


یا قهرمانی شب گذشته، فولاد سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا را به همراه پرسپولیس قهرمان لیگ برتر کسب کرد و در مسابقات فصل بعد آسیا به صورت قطعی حضور خواهد داشت و دیگر خبری از پلی‌آف برای شاگردان نکونام نخواهد بود.

دیدگاه‌ها