کد خبر : 1773236 | 18 مرداد 1400 ساعت 12:16 | 45.4K بازدید | 4 دیدگاه

دو فرصتی که سرنوشت جام را عوض می‌کرد (عکس)

استقلال هم در نیمه نخست و هم در آخرین ثانیه های بازی با فولاد فرصت رسیدن به گل برتری را داشت ولی این اتفاق رخ نداد.

به گزارش "ورزش سه"، برای دومین سال پیاپی، استقلال در فینال جام حذفی بازی را واگذار کرد و فرهاد نتوانست به نخستین جام خود با آبی های پایتخت دست پیدا کند. خط حمله تیم مجیدی در این دیدار از قدرت کافی برای باز کردن دروازه فولاد برخوردار نبود و در نهایت جام به اهواز رفت.


جدی ترین فرصت استقلال در بازی شب گذشته برابر فولاد، نصیب مهدی قایدی شد. او در دقیقه 30 روی اشتباه خط دفاعی فولاد صاحب توپ شد و پس از گذر از احسان مرادیان سنگربان فولادی ها، ضربه اش را به سمت دروازه فولاد زد. اما حضور به موقع و جالب توجه شاه عباسی روی خط دروازه و بیرون کشیدن توپ، مانع از گلزنی باشوی کوچک شد.

 

1632886


استقلال می توانست با باز کردن دروازه فولاد، کار را راحت تر ادامه دهد ولی این اتفاق رخ نداد و قایدی نیز تا پایان بازی، هرگز چنین فرصتی نصیبش نشد تا در پایان بازی، با حسرت زمین مسابقه را ترک کند.


اما ارسلان مطهری دیگر مهاجم آبی پوشان که کار را از روی نیمکت آغاز کرد و نیمه دوم به جای خاقانی به بازی آمد، در طول بازی چند فرصت نصفه نیمه را به دست آورد ولی در زدن ضربات پایانی ناموفق عمل کرد.

 

1632885


شاید جدی ترین موقعیتی که به ارسلان رسید، در سومین دقیقه از وقت های تلف شده دوم و در دقیقه 123 بود. جایی که یک ضربه کاشته برای آبی پوشان به دست آمد و ضربه ارسالی به روی دروازه پشت محوطه جریمه به مطهری رسید. در حالیکه بازیکنی از فولاد نیز در اطراف او نبود، اما مهاجم آبی پوشان با عجله، ضربه اش را به توپ وارد کرد که شوت این بازیکن با اختلاف زیاد به بیرون رفت.


در واقع دو مهاجم استقلال هر کدام در طول بازی یک بار فرصت گلزنی را بدست آوردند که می توانست سرنوشت جام را تغییر دهد ولی چنین نشد. البته باید این نکته را ذکر کرد که فرصت قایدی بسیار مناسب تر از موقعیتی بود که نصیب مطهری شد اما در نهایت این فولاد بود که با برتری در ضربات پنالتی، عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

دیدگاه‌ها