کد خبر : 1773239 | 18 مرداد 1400 ساعت 12:25 | 15K بازدید | 2 دیدگاه

پروژه نکونام در اهواز ادامه پیدا می‌کند؟

جواد نکونام در دومین فصل حضورش در فولاد برای این تیم جام به ارمغان آورد و این اگر فوق العاده نباشد به طور حتم یک اتفاق خوب برای تیم خوزستانی است.

پروژه نکونام در اهواز ادامه پیدا می‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، پیش از دیدار فولاد در برابر ملوان در مرحله نیمه نهایی نشست اعضای هیات مدیره باشگاه فولاد با جواد نکونام برگزار شد اما با وجود اعلام حمایت اقدامی در خصوص تمدید قرارداد انجام نشد تا جایی که سرمربی فولاد در پایان بازی با پدیده در هفته آخر لیگ برتر تلویحا گفت در فولاد نخواهد ماند و برنامه ای به این باشگاه نداده است. اما به نظر می رسد اکنون شرایط متفاوت است. فولاد یک جام قهرمانی به همراه نکونام به دست آورده است. جامی که منجر به حضور مستقیم این تیم در بازی های لیگ قهرمانان خواهد شد و از همه مهمتر کلکسیون افتخارات این باشگاه شهرستانی را رنگین تر خواهد کرد. کلکسیونی که پیش تر دو جام قهرمانی لیگ برتر با فراچیچ و فرکی را به خود دیده است. 

 

قهرمانی در جام حذفی با مشکلاتی که برای فولاد وجود داشت (پنجره بسته) از آن جهت ارزشمند است که می تواند زمینه ساز قهرمانی تیم فولاد در فصل آینده و در لیگ برتر شود. با این قهرمانی فولاد دوباره شخصیت قهرمانی به خود می گیرد و بدون شک فصل آینده در لیگ برتر با روحیه بهتر و بالاتری برای تصاحب جام قهرمانی مبارزه خواهد کرد و شاید بهتر است اینطور بگوییم فولاد با این جام به جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر اضافه شده است. 

 

و اکنون سوال مهم این است؛ آیا پروژه نکونام در اهواز ادامه پیدا می‌کند؟ اگر این اشتیاق از سوی باشگاه فولاد وجود نداشته باشد بدون شک دیگر تیم ها مترصد فرصت هستند این مربی جنگجو و مبارز را در اختیار بگیرند. مربی ای که برای موفقیت در لیگ برتر بمبی از روحیه و انگیزه است و البته برای رسیدن به مقصد تلاش می کند. و البته ادامه حضور در فولاد و در صورتی که پنجره تیم باز شود مسیر جواد نکونام برای رسیدن به قهرمانی سهل تر خواهد بود تا اینکه به یک تیم جدید برود و از نو برای قهرمانی استارت بزند.

دیدگاه‌ها