کد خبر : 1773265 | 18 مرداد 1400 ساعت 16:30 | 34.2K بازدید | 3 دیدگاه

اینجا خیلی راحتم

راز شروع فوق العاده آلابا در رئال مادرید

داوید آلابا اولین بازی خود برای رئال را مقابل میلان انجام داد و فوق العاده هم کار کرد.

راز شروع فوق العاده آلابا در رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید روز گذشته در اتریش و در دیداری تدارکاتی به مصاف میلان رفت و به تساوی بدون گل رسید. در این بازی زوج دفاعی رئال ناچو و داوید آلابا بودند و مدافع اتریشی جدید رئال، ستاره تیمش لقب گرفت.

 

 

1632950

 

 

آلابا تابستان امسال و پش از سال ها بازی برای بایرن به رئال ملحق شده و شماره 4 سرخیو راموس را به تن کرده است. او به قدری خوب کار کرد که تحسین کارشناسان فوتبال اسپانیا را موجب شد. خیلی ها معتقدند با او، رئال غیبت راموس را کمتر حس خواهد کرد. آلابا یک نیمه در میدان بود و سپس تعویض شد.

 

 

1632951

 

 

آلابا که به عنوان بازیکن آزاد راهی رئال شده در پایان بازی و در مورد اینکه چطور اینقدر سریع خودش را با رئال وفق داده است، گفت:« راز وفق پیدا کردن سریعم با رئال، در تیم نهفته است. هم تیمی هایم بهترین استقبال را از من داشتند و در تمرینات به خوبی کمک کردند تا خودم را با شرایط جدید مطابقت بدهم.

اولین بازی ام برای رئال، خیلی خوب بود و کاملا حس بودن در خانه را دارم. خوشحالم که برای رئال بازی کردم و احساس راحتی و آسودگی خاطر می کنم. این بهترین شروع ممکن به خصوص مقابل هموطنانم در اتریش بود. آنها نیز امروز به خوبی از من حمایت کردند.»

 

 

دیدگاه‌ها