کد خبر : 1773295 | 18 مرداد 1400 ساعت 18:52 | 26.8K بازدید | 4 دیدگاه

کار قهرمانی به هفته آخر کشید؛ 

تقدیر از فردوسی‌پور در روز خبرنگار(عکس)

چهارمین روز مسابقات جام حافظان سلامت با صدرنشینی تیم فوتبال وطن زرین به پایان رسید.

به گزارش "ورزش سه"، جام حافظان سلامت با شعار "حافظان سلامت، قهرمانان وطن" چهارمین روز خود را پشت سرگذاشت تا تعیین تیم قهرمان به آخرین روز مسابقات موکول شود.


در اولین مسابقه چهارمین روز از جام حافظان سلامت دو تیم وطن زرین و مدیران به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این مسابقه تیم وطن زرین توانست با نتیجه پرگل ۶ بر صفر حریف خود را شکست دهد و با ۹ امتیاز و با تفاضل گل مثبت ۷ بالاتر از استقلال در صدر جدول قرار گیرد. تیم مدیران نیز با کسب یک امتیاز و تفاضل گل منفی ۱۰ در قعر جدول قرار دارد.


دومین مسابقه به دیدار تیم های استقلال و ستارگان هنر اختصاص داشت که در نهایت با برتری ۳ بر یک به سود آبی پوشان به پایان برسد. استقلالی ها با کسب این پیروزى ٩ امتیازى شدند و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم وطن زرین در رتبه دوم جدول قرار گرفتند و براى کسب قهرمانى امیدوار به لغزش تیم وطن امروز در دیدار مقابل ستارگان هنر در روز پایانى مسابقات خواهند بود.


آخرین دیدار سومین روز مسابقات حافظان سلامت نیز بین دو تیم رسانه ورزش و پرسپولیس برگزار شد که در پایان سرخپوشان توانستند با کسب نتیجه ٢ بر یک یاران عادل فردوسى پور را شکست دهند و اولین پیروزى خود را در این مسابقات کسب کنند.


از جمله حواشى این مسابقه تقدیر وطن دوست، از تیم رسانه ورزش به مناسب روز خبرنگار و به ویژه عادل فردوسى پور بود. همچنین پرسپولیسى ها ٢ پیراهن به رنگ قرمز را که روى یکى از آن ها عبارت رسانه بازوى ورزش و روى دیگرى نام عادل فردوسى پور حک شده بود به تیم فوتبال رسانه ورزش هدیه کردند.

 

1633000

 

1632999

 

1633004

 

1633003

 

1633002

 

1633001

دیدگاه‌ها