کد خبر : 1773326 | 18 مرداد 1400 ساعت 22:12 | 49.6K بازدید | 6 دیدگاه

مشکلی با انتقال 100 میلیون پوندی ندارم؛

گریلیش: اشک ریختم، حال و روزم مثل لیونل مسی بود!

جک گریلیش، ستاره جدید منچسترسیتی جدایی از آستون ویلا را تلخ و دشوار توصیف کرد.

گریلیش: اشک ریختم، حال و روزم مثل لیونل مسی بود!

به گزارش "ورزش سه"، جک گریلیش، ملی پوش انگلیسی و جوان استون ویلا، هفته گذشته با مبلغ هنگقت 100 میلیون پوند به منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر پیوست و به گران قیمت ترین بازیکن انگلیسی تاریخ فوتبال بدل شد. جک گریلیش که اولین بازی خود برای سیتی را ابتدای هفته برابر لسترسیتی در سوپرچام انجام داده بود، امروز در مراسم معارفه حاضر شده و جدایی خود از ویلا را با رفتن لیونل مسی از بارسلونا مقایسه کرد.

 

1633046

 

جک گریلیش گفت: "شرایط برای من در چند روز اخیر دیوانه وار بوده و من چنین روزهایی را در گذشته تجربه نکرده بودن. من تمام عمرم در استون ویلا گذراندم و اتفاقات این چند روز گذشته برایم متفاوت بود. من پیش از این در رختکن تیم دیگری نبوده ام، اما در این چند روز از هر دقیقه حضورم در باشگاه منچسترسیتی لذت بردم. این یکی از سخت ترین تصمیماتی بود که تا به حال گرفته ام. اما با خودم فکر کردم نمی توانم شانس بازی در لیگ قهرمانان و کسب جام های فراوان را رد کنم.

 

پوشیدن لباس شماره 10؟ پر کردن جای سرخیو آگوئرو دشوار است، اما احساس می کنم می توانم این پیراهن را پوشیده و با شماره 10 خوب بازی کنم. پوشیدن این شماره احساس فوق العاده ای به من می دهد. من در گذشته به خانواده و مدیر برنامه ام گفتم بودم که چقدر دوست دارم این لباس را در سیتی به تن کنم.

 

1632390

 

جدایی از آستون ویلا؟ من از چهار سالگی طرفدار ویلا بودم و وقتی شش سالم شد به این باشگاه رفتم. اما حالا من بازیکن سیتی هستم و برای موفقیت در این تیم تمرکز می کنم. من برای بردن جام های فراوان به اینجا آمده ام.

 

شانس بازی در کنار کوین دی بروین و البته همچنین تمرین کرد زیر نظر بهترین مربی جهان عامل مهمی برای تصمیم من در خصوص انتقال به منچسترسیتی بود. رحیم استرلینگ نیز یکی از بهترین وینگرهای حال حاضر جهان است. احساس می کنم او می تواند بازی من را به سطح بالاتری برساند.

 

البته جدایی برایم خیلی سخت بود. من خانواده بزرگی که دارم که همگی طرفدار ویلا هستند. همه دیدند حال و روز لیونل مسی دیروز در بارسلونا چگونه بود و این دقیقا همان احساسی بود که من داشتم. قبل از ترک هتل با اعضای تیم، کادر فنی و بازیکنان صحبت کردم و خودم هم کمی اشک ریختم. اما احساس می کردم زمان انتقال من بود و من همیشه گفته ام که چقدر دوست دارم در لیگ قهرمانان بازی کنم.

 

1632389

 

چند روزی که اینجا بودم دو جلسه تمرین داشتم، اما دیدن عملکرد گواردیولا دیوانه وار است. جای تعجب نیست که او در حرفه خودش اینقدر موفق بوده و تاکتیک های او فضایی هستند. من احساس می کنم بازیکنی مثل من در ترکیب سیتی نبود و می توانم محاسن زیادی را برای تیم به ارمغان بیاورم، اما در نهایت سرمربی پست من را انتخاب می کند. من هر روز از گواردیولا چیزهای جدیدی یاد می گیرم و نمی توانم منتظر کار با او بمانم. سبک تمرینات گواردیولا باورنکردنی است.

 

انتقال 100 میلیون پوندی به منچسترسیتی و احتمال افزایش فشار در طول فصل؟ پرداخت این رقم از سوی باشگاه هیچ فشاری به من وارد نمی کند و من این موضوع را به عنوان یک حسن برای خودم می دانم. زیرا وقتی می بینید که یک باشگاه چنین مبلغی را پرداخت می کند، به این معنی است که به شما اعتماد داشته و برای شما ارزش زیادی قائل است."

دیدگاه‌ها