کد خبر : 1773373 | 19 مرداد 1400 ساعت 11:01 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

مشکل الهلال در ثبت قرارداد گرانترین بازیکن عربستان

باشگاه الهلال عربستان که موفق شد متئوس پریرا وینگر برزیلی وست برومویچ را با مبلغ 17 میلیون یورو خریداری کند، در ثبت قرارداد او به مشکل خورده است.

مشکل الهلال در ثبت قرارداد گرانترین بازیکن عربستان

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه الهلال عربستان که چند روز پیش موفق شد پس از مذاکرات طولانی و خسته کننده با باشگاه وست برومویچ، متئوس پریرا وینگر برزیلی این تیم را به خدمت بگیرد، اکنون در ثبت قرارداد این بازیکن به مشکل خورده است.


در حالیکه فردا فصل جدید از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان با برگزاری دیدار الفیحا و الاتحاد به صورت رسمی آغاز می شود، الهلال تاکنون موفق نشده است نام یکی از بازیکنان خارجی خود را از لیست این تیم خارج کند و وضعیت متئوس پریرا گرانترین بازیکن تاریخ فوتبال عربستان برای فصل جدید نامشخص است.


طبق قوانین حاکم بر فوتبال عربستان، هر باشگاه سعودی مجاز به ثبت نام 7 بازیکن خارجی در لیست خود است و هم اکنون بافتیمبی گومیس، موسی مارگا، سباستین جووینکو، لوسیانو ویتو، آندره کاریلو، گوستاوو کوئلار و سو جانگ هیون 7 بازیکن خارجی هستند که نامشان در لیست الهلال دیده می شود و سران این تیم برای اضافه کردن نام متئوس پریرا، باید با یکی از خارجی های خود خداحافظی کنند.

 

1632459


الهلالی ها امیدوار بودند با جدایی سباستین جووینکو هافبک ایتالیایی خود، نام پریرا را به لیست خود اضافه کنند ولی مذاکرات مورچه اتمی سابق یوونتوس با باشگاه پائوک یونان در لحظات آخر و بر سر دستمزد سالیانه به مشکل خورده است و او هنوز از جمع آبی های ریاض جدا نشده است.


سعود الصرامی خبرنگار عربستانی در توئیتر خود نوشت که متئوس پریرا به طور قطع دیدار هفته نخست برابر الطائی را از دست داده است و الهلال هنوز موفق به ثبت نام پریرا در سیستم TMS نشده است و چنانچه این تیم طی روزهای آتی موفق به جلب رضایت جووینکو و جدایی قطعی او نشود، این تیم قادر به استفاده از متئوس پریرا در این فصل نخواهد بود.

دیدگاه‌ها